חיפוש

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים אוכל לכלב?

כבעלי חיות מחמד, אנו שואפים לספק לחברים הפרוותיים שלנו את הטיפול הטוב ביותר האפשרי, ואחד ההיבטים החשובים ביותר לרווחתם הוא התזונה שלהם. בדיוק כמו בני אדם, גם כלבים זקוקים לתזונה מזינה ומאוזנת כדי לשגשג ולנהל חיים בריאים.

במדריך מקיף זה נבחן את חשיבותה של תזונה בריאה לכלבים, נלמד כיצד לבחור את המזון הנכון לכלבים, נדון בשאלה האם מזון גורים שונה ממזון כלבים בוגרים, ונבדוק מהי עלות מזון לכלבים. בנוסף, נתעמק ביתרונותיהם של חטיפי הכלבים ונבדוק היכן ניתן לרכוש אותם.

 

חשיבותה של תזונה בריאה לכלבים

תזונה מזינה היא חיונית לשמירה על הבריאות ועל הרווחה הכללית של הכלב. כלבים זקוקים לכמות מספקת של חלבונים, פחמימות, שומנים, ויטמינים ומינרלים כדי לתמוך בגדילתם, ברמות האנרגיה ובמערכת החיסון שלהם.

תזונה בריאה יכולה לסייע במניעת השמנה, להפחית את הסיכון לבעיות בריאותיות שונות, לקדם עיכול בריא, לשפר את מצב הפרווה שלהם ולספק את החומרים המזינים הדרושים לעצמות חזקות. לאור זאת, חשוב לבחור מזון לכלבים שפותח במיוחד כדי לענות על הצרכים התזונתיים שלהם.

תזונה בריאה לכלבים

בחירת המזון הנכון לכלבים

לכלבים שונים יש דרישות תזונתיות שונות המבוססות על גורמים כמו גיל, גזע, גודל ורמת פעילות. יש לשקול את הגורמים הללו ולהתייעץ עם הווטרינר כדי לקבוע את סוג מזון הכלבים המתאים לכלב שלך. חפשו מזון לכלבים המכיל מרכיבים איכותיים, ללא תוספים מלאכותיים או חומרים משמרים, אשר מסומן באופן ספציפי כמתאים לשלב חיי הכלב שלכם.

 

האם מזון לגורים שונה ממזון לכלבים בוגרים?

מזון גורים אכן שונה ממזון לכלבים בוגרים. לגורים יש צרכים תזונתיים ייחודיים שכן הם גדלים במהירות. הם דורשים צריכה קלוריות גבוהה יותר, רמות חלבון מוגברות וחומרי תזונה ספציפיים כמו DHA להתפתחות מיטבית של המוח והעין. מזון לגורים מפותח במיוחד כדי לספק את הדרישות הללו.

ככל שהגור שלך מתבגר, הצרכים התזונתיים שלו משתנים, ויש לשנות את התזונה שלו בהתאם, בצורה הדרגתית. מזון לכלבים בוגרים פותח במיוחד כדי לענות על הדרישות התזונתיות של כלבים בוגרים.

 

מה המחיר של מזון לכלבים?

העלות של מזון לכלבים יכולה להשתנות בהתאם למספר גורמים, כולל מותג, איכות, גודל וסוג. מזון פרימיום לכלבים שמכיל מרכיבים באיכות גבוהה עשוי לעלות יותר מאשר אפשרויות פשוטות באיכות נמוכה יותר. עם זאת, חשוב לציין שהשקעה במזון כלבים באיכות טובה יכולה להוביל לחיסכון בעלויות לטווח ארוך על ידי קידום בריאות טובה יותר והפחתת הסיכון לבעיות רפואיות עתידיות.קחו בחשבון את התקציב שלכם והתייעצו עם הווטרינר שלכם כדי למצוא מותג מזון לכלבים שמייצר את האיזון הנכון בין מחיר שפוי לערך תזונתי.

אוכל לכלבים

חטיפים לכלבים – יתרונות

חטיפי כלבים, כשהם ניתנים במתינות, יכולים לשמש כתוספת חשובה לתזונה של הכלב שלכם. הם יכולים לשמש כתגמולים במהלך האימון או כפינוק מיוחד כדי להראות לחבר הפרוותי שלך קצת אהבה נוספת. עם זאת, חשוב לבחור חטיפים בריאים ומזינים המשלימים את התזונה הרגילה של כלבכם. חפשו פינוקים טבעיים העשויים מחומרים איכותיים והימנעו מחטיפים המכילים תוספת סוכר, חומרי טעם וריח מלאכותיים או מלח מוגזם.

 

היכן ניתן לרכוש מזון לכלבים?

בכל הנוגע לרכישת מזון לכלבים, חשוב לבחור במזון אמין. פטקיינד הוא מותג מזון לכלבים המציעה אוכל בריא עם מגוון טעמים שונים לכלבים שיתאימו לצרכים התזונתיים של כל כלב. אלו הטעמים השונים שהם מייצרים:

  • ביזון
  • בקר
  • כבש
  • סינגל כבש –  גזע קטן
  • סלמון
  • צבי
  • בשר אדום

חברת פטקיינד מתחייבת לא להשתמש בדגנים במוצריה, כך גם חומרים משמרים, סויה, ביצים, חומרי טעם וריח וגלוטן.

 

רכיבים איכותיים במזון לכלבים

בעת בחירת מזון לכלבים, יש להבין ולפרש נכונה את המידע המופיע על התוויות. שימו לב לרשימת הרכיבים, הרשומה בדרך כלל בסדר יורד לפי משקל. חפשו מקורות חלבון מוכרים ואיכותיים כגון עוף, בקר או דגים. הימנעו ממזון כלבים המכיל מונחים מעורפלים כמו "תוצרי לוואי של בשר" או "חלקי בעלי חיים", מכיוון שאלו עשויים שלא לספק את החומרים המזינים הדרושים.

בנוסף, בדקו אם יש תוספים מלאכותיים, חומרי מילוי או חומרים משמרים, מכיוון שהם עלולים להזיק לבריאות הכלב שלך. מותגי מזון לכלבים מסוימים עשויים להציג גם הצהרת נאותות תזונתית, המציינת שהמזון עומד בסטנדרטים שנקבעו על ידי איגוד פקידי בקרת ההזנה האמריקאית (AAFCO).

 

דרישות תזונתיות ספציפיות

לכלבים מסוימים עשויים להיות דרישות תזונתיות ספציפיות או רגישויות הדורשות התייחסות מיוחדת. לדוגמה, כלבים עם אלרגיות או אי סבילות למזון עשויים להפיק תועלת מתזונה מוגבלת של מרכיבים מיוחדים או פורמולות מזון היפואלרגניות לכלבים.

 

סיכום

רכישת מזון לכלבים דורשת התייחסות והבנה מדוקדקת של חשיבותה של תזונה בריאה לכלבים. על ידי בחירה נכונה של מזון לכלבים בהתבסס על הצרכים התזונתיים שלהם, בין אם הם גורים או כלבים בוגרים, והתחשבות בגורמים כגון עלות ומשמעות חטיפי הכלבים, תוכלו לספק לכלב האהוב שלכם את ההזנה הדרושה לו כדי לשגשג.

אוכל לכלבים

אולי יעניין אותך גם