חיפוש

אילו מוצרים אתם חייבים בבית בשביל לפנק את הכלב?

הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם, כשמלבד נאמנותו הבלתי מוטלת בספק, הוא מספק לנו המון רגעי שמחה ושעשוע.

לפיכך, כולנו מחפשים כיצד להחזיר ולהראות אהבה לכלב שלנו ובמיוחד בשבילכם, ריכזנו עבורכם את רשימת המוצרים שאתם חייבים שיהיו בבית כדי לפנק את הכלב שלכם

 

חבר על ארבע

רבים מאיתנו בוחרים להכניס לחיינו חבר הולך על ארבע, כשאחת מחיות המחמד הפופולאריות ביותר הוא הכלב, אשר זכה לכינוי 'חברו הטוב ביותר של האדם' ולא סתם, בכל פעם שאנחנו נכנסים אל הבית הוא מכשכש בזנב ושמח לקראתנו והוא מספק לנו המון רגעי שמחה ושעשוע.

יחד עם זאת, גידול כלב זו משימה הדורשת מאיתנו השקעה ומחויבות רבה, תוך דאגה לכל הצרכים הבסיסיים של הכלב, החל מאוכל וטיולים יום – יומיים ועד טיפולים רפואיים, כמו גם המוצרים השונים שנועדו לשמור ולהבטיח עבורם איכות חיים מיטבית, כפי שתוכלו למצוא ולראות אצל דף הבית של בולדוג.

 

מוצרים מפנקים לכלב שלנו

בדיוק כמו שאנחנו אוהבים לפעמים לפנק את עצמנו במשהו טעים, או פעילות מהנה ושוברת שגרה, כך גם לכלב שלנו מגיע מידי פעם להתפנק ולהרגיש אהוב ומוערך מעבר לרגיל. מבין מגוון מוצרים לכלבים באתר בולדוג, תוכלו למצוא אצלנו גם את המוצרים שיעניקו לכלבים שלכם חוויה מפנקת ומהנה, בדיוק כפי שמגיע להם.

 

  • חטיפים לכלבים

הבריאות של הכלבים שלנו היא הדבר החשוב לנו מכל ובהתאם לכך, יש לכלב שלנו תפריט מסודר, כשאנחנו מקפידים על המאכלים המותרים והאסורים לו, בהתאם למצבו הבריאותי והשלב ההתפתחותי בו הוא נמצא. יחד עם זאת, לעיתים מגיע לכלב שלנו להתפנק עם איזה חטיף מפנק – חטיפי בשר, עוגיות לכלבים, או עצמות מיוחדות, כאשר החטיפים יכולים לשמש הן למטרת פינוק נטו והן למטרות אילוף ובריאות השן.

 

  • אביזרי טיפוח לכלבים

הפרווה של הכלבים היא מרכיב חשוב במראה שלהם ובבריאותם, ומעבר לטיפולים השוטפים והשגרתיים, ניתן לפנק את המראה במוצרים טיפוח לפרווה, שיעניקו לו הרגשה כאילו הוא יצא לספא מפנק. שמפו מיוחד לשיער, מברשות ומסרקים, הם רק חלק קטן ממגוון מוצרי הניקיון והטיפוח הקיימים לכלבים.

 

  • צעצועים ומשחקים

הכלבים שלנו הם חיות די משעשעות, האוהבות ליהנות, לשחק ולהוציא אנרגיה וכדי שהאנרגיה הזאת לא תצא על רהיטי הבית השונים, כדאי שתדאגו להם לצעצועים ומשחקים מיוחדים, איתם יוכלו להעביר שעות של שמחה והנאה.

  • מיטה לכלב – מיטה היא אמנם מוצר בסיסי לכלב, אך ניתן לשדרג אותה עם כריות מפנקות, שיהפכו את חווית השינה והמנוחה של הכלבים שלנו לחוויה חלומית.

 

אז היכן קונים מוצרים מפנקים לכלבים?

הזכרנו אמנם רק חלק מרשימת הפריטים המפנקים לכלבים שלנו וכדי שתוכלו ליהנות מכל הפריטים והמוצרים האיכותיים והמפנקים לכלבים, אתם מוזמנים להגיע אל:

חנות חיות בולדוג יד חרוצים 16 ירושלים טלפון 02-5791818.

חטיפים

 

אולי יעניין אותך גם