חיפוש

אוכל מומלץ לכלב פומרניין

אוכל זה אחד המרכיבים החשובים ביותר בגופנו וגם בגופם של בעלי החיים שלנו. איכות התזונה, בדומה לבני אדם, משפיעה באופן ישיר על הבריאות ותוחלת החיים. אם אתם בעלים לכלב פומרניין ותוהים מה התזונה הטובה ביותר עבורו, הכתבה הזאת בדיוק בשבילכם.

 

זן הפומרניין

באופן כללי, אוכל לכלבים צריך להיות מותאם לסוג הכלב. לדוגמא, כלבים קטנים צריכים גרגירים קטנים, לעומת כלבים גדולים שגרגירי האוכל צריכים להיות גדולים מספיק, כדי שיוכלו לנקות להם את השיניים. ייתכן גם שלכלב יש צרכים ספציפיים, כמו לדוגמא, ישנם כלבים הרגישים לעוף ולכן כדאי לתת להם אוכל המבוסס על משהו אחר.

כלבי הפומרניין קטנים בגודלם ובעלי פרווה מיוחדת, לכן כדאי לשלב בתזונה שלהם אוכל המבוסס על בקר או דגים.

 

אוכל מומלץ לכלב פומרניין בוגר

קודם כל, חשוב לדעת כי קיים הבדל בין אוכל לגורים, לבין אוכל לכלב בוגר. אוכל של גורים מכיל יותר חלבונים ושומנים, כיוון שהם פורקים הרבה יותר אנרגיה מכלב בוגר ותוך כדי גם גופן מתפתח. לעומת זאת, כלב בוגר צריך יותר איזו. אוכל מומלץ מבית ROYAL CANIN המיועד לכלב פומרניין בוגר וניתן לרכוש אותם ב-PETWAY

האוכל הזה נחשב למושלם עבור כלבי הפומרניין ויוצר במיוחד עבורו. קודם כל גרגירי האוכל מתאימים בגודל בדיוק לפה של כלבי הפומרניין, כך יכולים לנקות את שיני הכלב שלכם. בנוסף לכך, המזון מכיל תערובת של עזרי סיבים וחלבונים, המסייעים לעיכול תקין. לצד אלו, האוכל רכיבים תזונתיים המסייעים לחיזוק המפרקים ובעצמות הקטנות והעדינות של כלבי הפומרניין. על מנת לשמור על הפרווה מבריקה יפה ונעימה, המזון מיוצר עם EPA ו-DHA.

בסופו של דבר, הכל מתחיל ונגמר בתזונה. חשוב לתת לכלבכם את התזונה שהוא צריך, בהתאם לייחודיות שלו. במקרה של הפומרניין, נדרש מזון שיסייע לפרווה שלהם, לעור הרגיש וגם יסייע לחיזוק העצמות, בגלל גודלם.

 

ומה לצד האוכל?

חטיף רצועות ברווז ודג, יהיה הבחירה המושלמת לחטיף שאחרי האוכל. כלבי פומרניין מאוד דעתניים ולכן, כדאי כבר כגורים לאלף אותם למשמעת ובכך תזכו בכלב המושלם ביותר. חטיף עוף רצועות ברווז מורכז מחזה ברווז לכלב וכולל בתוכו 89% ברווז ודג ו-30% חלבון. השילוב המושלם בין השניים האלו, יתרום הרבה למראה הפרווה.

חטיף נוסף ומומלץ הוא חטיף מקלות סלמון מבית WANPY. החטיף לעיס וטעים. הוא גם מתעכל בקלות ולכן ניתן לשלב אותו כחלק מאילוף אחרי טיולים או בין הארוחות. החטיף מכיל סלמון, עוף, חלבון צמחי ועוד.

 

לסיכום

בדומה לבני האדם, גם כלבים יכולים לשפר את בריאותם ולהאריך חיים עם התזונה הנכונה. כמו לכל סוג כלב, גם לכלבי הפומרניין יש צרכים ייחודיים משלהם ומומלץ לרכוש מזון וחטיפים שיעשירו אותם בויטמנים שהם צריכים, יסייעו בהיגיינת הפה וכמובן גם יהיו טעימים ומזינים.

חיית מחמד

 

אולי יעניין אותך גם