חיפוש

ארבעה דברים שאתם צריכים אם אתם מביאים כלב חדש

החלטתם להביא כלב חדש הביתה? קודם כל איזה כיף! החלטה מדהימה. כלב חדש יביא הרבה אור ושמחה הביתה ויגרום לכם תחושת נהדרת בבית. כלבים הם מקור אושר הם חמודים, אוהבים ומהר מאד הופכים לחלק בלתי נפרד מהמשפחה. יחד עם זאת הכנסת כלב הביתה יכולה להיות מורכבת במקצת ועלול לקחת לכם, לבני המשפחה ובעיקר לכלב קצת זמן להתרגל. הקלו על תקופה זו על ידי כך שתציידו את הבית בצורה חכמה בכל מה שצריך, אך מבלי להגזים ולהכנס להוצאות מיותרות. הלכנו לברר עבורכם מה אתם פשוט חייבים שיהיה בבית וחזרנו עם תשובות מעניינות!

 

הכינו את הבית לכלב החדש – ארבעה דברים שאתם צריכים כשמגיע חבר על ארבע הביתה!

מיטה לכלב

הכלב המתוק שלכם צריך מקום לשהות בו שירגיש שהוא המקום שלו. זה יעזור לכם במידה ואתם לא רוצים שהוא יטפס על ספות או על מיטות ברחבי הבית וגם יתן לכלב תחושת בטחון שיש לו מקום משלו. כדאי להרגיל את הכלב כבר מההתחלה למיטה שלו. התאימו את המיטה לגודל הכלב.

המלצה: תמיד תקנו מיטה קצת גדולה יותר שיהיה לו מקום להתפרש. סביר להניח שהמיטה תשמש אתכם לאורך זמן ולכן חשוב לקנות מיטה באיכות טובה. חפשו חנויות עם מבחר גדול באיכות מצוינת כגון קניון עולם החי שם תוכלו לבחור בקלות מיטת כלב טובה שתשמש אתכם לאורך זמן.

מיטה לכלב

אוכל

אולי הדבר הכי חשוב – התזונה של הכלב. בנושא זה אין להקל ראש וחשוב לדעת ולהכיר כמה דברים. קודם כל יכול להיות שהכלב שלכם יתחבר לסוג מסוים של אוכל יותר מלאחר. כל כלב הוא שונה ולכן יש להתאים את סוג האוכל לכלב. סוגי אוכל מסוימים עלולים לגרום לכלב לבעיות ועיכול ודברים נוספים. אנחנו ממליצים לקנות בהתחלה כמות קטנה של אוכל על מנת לראות אם סוג האוכל מתאים לכלב, ואם לא להתנסות בסוגי נוספים.

 

מלונה

מלונה חשובה מאד לכלבים שיגורו מחוץ לבית או ישהו שעות רבות מחוץ לבית. המלונה תגן על הכלב מפני שמש וגשם ותהיה המקום הבטוח והבית שלו. אם אתם מתכננים שהכלב ישהה הרבה מחוץ לבית בחצר קנו לו מלונה שכבר תחכה לו בבית כשאתם מביאים אותו, כך הוא יתחבר אליה מהתחלה והיא תהפוך להיות הבית הקטן שלו בתוך הבית הגדול שלכם.

 

רצועה וקולר

הכי בסיס אך גם הכי חשוב – רצועה באיכות גבוהה וקולר שיהיה נוח לכלב שלכם. רכשו רצועה באורך טוב ומתאים איתה תצאו בכיף לטייל עם הכלב החדש. בנוסף חשוב שהקולר יהיה נוח לכלב כדי שהוא יתרגל אליו מהר. התאימו את הקולר לגודל הכלב. חפשו קולר עליו אפשר, לייתר בטחון, לכתוב מספר פרטים מזהים למקרה שהכלב המתוק שלכם ילך לאיבוד. אז איזה כיף הולך להיות לכם עם הכלב החדש שלכם! ציידו את הבית בחוכמה והתחילו את החברות הכי טובה שיכולה להיות לכם בעולם!

דברים שאתה צריך אם אתה מקבל כלב חדש

אולי יעניין אותך גם