חיפוש

איך לבחור בגדים במזג אוויר משתנה

כולנו יודעים שמזג האוויר בישראל הוא לרוב חם, אבל גם הפכפך. משבר האקלים גורם לשינויי מזג אוויר בלתי צפויים ההולכים ומקצינים עם הזמן. לכן, ההחלטה מה ללבוש הופכת למעט מאתגרת, אבל אנחנו כאן כדי להדריך אתכם כיצד לבחור בגדים בהתאם לאקלים הישראלי המשתנה.

 

בדקו את התחזית!

טעות נפוצה שנופלים בה כל הזמן היא לא לבדוק את התחזית לפני שיוצאים מהבית, במיוחד בעונות מעבר, בהן ההבדלים בין מזג האוויר ביום למזג האוויר בערב ובלילה הם המשמעותיים ביותר. לפני היציאה מהבית, בדקו את מזג האוויר הצפוי לאורך כל היום והתלבשו בהתאם. אם חם, תוכלו ללבוש חולצה קצרה ולקחת איתכם סוודר או סווטשרט אם מזג האוויר מתקרר.

בדקו את התחזית!

התלבשו בשכבות

כשמדובר במזג אוויר בלתי צפוי, שכבות הן החברות הכי טובות שלכם. התחילו תמיד בשכבת בסיס קלה כמו חולצת טי שירט נושמת. בעונת הסתיו למשל, הידועה גם כעונת הקרדיגנים, לבשו סוודר או קרדיגן שניתן להסיר בקלות אם קר לכם. בחנויות כמו H&M ישראל מציעים סוודרים, קרדיגנים ומעילים שיכולים להתאים גם למזג אוויר קריר וגם לשיא החורף. ואפילו לא צריך לצאת מהבית כדי לקנות אותם!

 

לבשו בגדים שקל להחליף

בעונות מעבר, מומלץ ללבוש פריטים שניתן להחליף בקלות. למשל, אם אתן אוהבות חצאיות ושמלות אך סובלות מקור בעונות המעבר, מומלץ לקחת איתכן טייץ או גרביונים בתיק וללבוש אותם מתחת לחצאית או לשמלה כאשר מתחיל להתקרר. מלתחה קיצית שניתן לשנות במהרה לחורפית תאפשר לכן גמישות רבה יותר בימים שבהם מזג האוויר הפכפך.

 

שלבו אביזרים בלבוש שלכם

במזג אוויר קר או קריר, שלבו בבגדים שלכם אביזרים כמו כובע, צעיף וכפפות. הם ניתנים להסרה במהירות, לא תופסים הרבה מקום בתיק וניתן ליצור איתם סטייל חורפי מהמם על ידי התאמת צבעים משלימים. אנחנו ממליצים לבחור בגדים בגוון ניטרלי כמו שחור או בז', ולהוסיף להם פרץ של צבע באמצעות כובע גרב, כפפות או צעיף.

שלבו אביזרים בלבוש שלכם

אל תתפשרו על נוחות

ללא קשר למזג האוויר, תמיד כדאי לבחור בגדים נוחים אשר מאפשרים לכם לנוע בחופשיות. אין תחושה מגעילה יותר מלהסתובב בבגדים ספוגים בגשם בחורף, או להסתובב עם בגדים שנדבקים לגוף מרוב זיעה בקיץ. בחורף, לבשו מעיל גשם שכולל כובע כדי להתמודד עם גשם פתאומי, בנוסף למגפיים חסינות לגשם. בקיץ, לבשו חולצות אווריריות ונושמות, והשתדלו להימנע מבגדים צמודים.

 

סיכום

בחירת בגדים במזג אוויר משתנה דורשת הכנה מראש. עם זאת, בחירת פריטים המתאימים לעונות המשתנות אינם רק עניין של תכליתיות, אלא יכולים להיות הצהרה אופנתית לכל דבר. בגדים הם כלי לביטוי עצמי, ולכן אנחנו ממליצים לכם להתנסות בסגנונות שונים, בתיאום צבעים ומרקמים ובשימוש באביזרים, בהתאם למזג האוויר ולמה שגורם לכם להרגיש הכי בנוח.

איך לבחור בגדים במזג אוויר משתנה

אולי יעניין אותך גם