חיפוש

הכלב מקבל אח קטן: כך תכינו את כלבכם להולדת התינוק

מי שמתכננים להרחיב את המשפחה בזמן שיש כלב בבית, יודעים כי עליהם להכין את הכלב לקראת בואו של ילד חדש למשפחה. שכן, יש צורך בביצוע הכנה מראש שיביא להתמודדות מיטבית של הכלב עם השינוי המשמעותי שצפוי להגיע לבית. יצאנו לבדוק את העניין באופן מעמיק, כדי להקל על מי שנמצאים במצב שכזה וחזרנו עם כל המידע החיוני. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו להכין את הכלב שלכם באופן מיטבי ולהיות רגועים.

 

השלב ה – 1 בהכנת הכלב לקראת הולדת התינוק: תציגו בפניו את הבטן ותדברו איתו

אם אתם רוצים להיות בטוחים שהכלב שלכם יהיה מוכן לקראת בואו של אח קטן, אתם צריכים לשוחח איתו על הנושא. יש מי שחושבים שמדובר בשטות (ואלה מי שלא מגדלים כלבים בבית). שכן, מי שיש לו כלב בבית, יודע שמדובר ביצור נבון שמבין כל דבר שאומרים לו. לכן, ההמלצה היא להציג בפני הכלב את הבטן ולהסביר שבפנים נמצא תינוק קטן שצפוי להגיע אל אוויר העולם ממש בקרוב.

השלב ה – 1 בהכנת הכלב לקראת הולדת התינוק תציגו בפניו את הבטן ותדברו איתו

השלב ה – 2 בהכנת הכלב לקראת הולדת התינוק: תקראו בקול מאמרים ומדריכים שעוסקים בגידול ילדים

סביר להניח שאתם תמצאו את עצמכם קוראים מאמרים, ספרים ומדריכים שעוסקים בכל הנוגע לגידול של תינוק קטן. ההמלצה שלנו היא לקרוא כמה מהם בקול, על יד הכלב ולשתף אותו בהתרגשות שלכם. אם טרם התחלתם לקרוא מדריכם בנושא זה, כדאי שתדעו שיש מגוון רחב של מידע באתר נשים קוראות ללדת שיאפשר לכם להתכונן לקראת הלידה באופן מיטבי.

השלב ה - 2 בהכנת הכלב לקראת הולדת התינוק תקראו בקול מאמרים ומדריכים שעוסקים בגידול ילדים

השלב ה – 3 בהכנת הכלב לקראת הולדת התינוק: תחשפו אותו לילדים קטנים

בשלב השלישי אתם צריכים לחשוף את הכלב בהדרגה לילדים קטנים. חשוב מאוד שתיישמו זאת כמה חודשים לפני הלידה, כדי שהוא יוכל להפנים את השינוי שצפוי להגיע ולראות איך הוא מתמודד עם ילדים. בשלב זה גם אתם תוכלו להכיר את הצד הזה בכלב שלכם ולבדוק האם יש לו סבלנות לילדים קטנים, האם הוא נהנה בחברתם או שמא, הוא מעדיף להימנע מלהיות בקרבתם. מידע חיוני זה יכין אתכם אל השלב הסופי באופן הטוב ביותר.

 

השלב ה – 4 בהכנת הכלב לקראת הולדת התינוק: תתנו לו להריח את הבגדים שהכנתם מבעוד מועד

בשלב זה אתם צריכים לתת לכלב להריח את הבגדים שהכנתם לתינוק. תספרו לו שהתינוק הקטן (שצפוי להגיע לבית בקרוב) ילבש את הבגדים האלה. תפרטו ככל שניתן ותאמרו כי הוא צפוי לשכב רוב הזמן בתוך העגלה או העריסה. תסבירו שהוא עשוי לבכות לא מעט, כדי שהכלב יוכל להכין את עצמו לקראת שינוי משמעותי זה שיצריך ממנו הרבה סבלנות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו להכין את הכלב שלכם לקראת בואו של אח קטן. בשלב זה נותר לכם רק ליישם ולהיות בטוחים שתפעלו נכון.

הכלב מקבל אח קטן כך תכינו את כלבכם להולדת התינוק

אולי יעניין אותך גם