חיפוש

שלום חבר – מה עושים אחרי לכתו של חברו הטוב ביותר של האדם?

החבר הכי טוב שלכם הלך לעולמו וזה מצער ביותר. רגע לפני שנציג בפניכם את כל הדברים שאתם צריכים לעשות לאחר לכתו, אנו רוצים לומר לכם שאנו משתתפים בצערכם. מקרה שכזה אירע לא מזמן למכר שלנו והדבר גרם לנו להבין שיש צורך בכתיבת מדריך מקיף בנושא שיאפשר לכל אדם לדעת איך מתמודדים עם האובדן.

 

תכירו את הרקע שהביא אותנו לכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב לאחר ששוקי, הכלב של השכן שלנו נפטר. מדובר בכלב שהיה בן בית שלנו. אתם וודאי מצליחים להבין את הקרבה שהייתה בינינו. שכן, לאחר לכתו – הבנו שאנחנו צריכים לכתוב מדריך בנושא. היה לנו די קשה כל העניין של האבדה הזו, כך שנפגשנו עם פסיכולוגים מומחים בתחום ושאלנו אותם – מה עושים לאחר לכתוב של יצור אהוב שכזה? המדריך הנוכחי יציג בפניכם את הנקודות החשובות ביותר שאתם צריכים להכיר כדי להתמודד עם השינוי הקשה על הצד הטוב ביותר.

 

מה עושים לאחר לכתו של החבר הטוב ביותר של האדם? הדבר ה – 1

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה ליצור קשר עם כל מי שאהב את היצור שלכם ולציין בפני כי צריך להיפרד ממנו. אם יש לכם חברים, קרובי משפחה או מכרים שהיו מחוברים אל בעל החיים שלכם, עליכם ליצור עמם קשר בהקדם האפשרי ולשאול אותם אם הם רוצים להגיע להיפרד רגע לפני שתצטרכו ליצור קשר עם חברה שמוסמכת לבצע הליך של פינוי פגרים.

 

מה עושים לאחר לכתו של החבר הטוב ביותר של האדם? הדבר ה – 2

הפסיכולוגים שליוו אותנו בהליך אמרו שצריך לבצע פרידה משמעותית כמה ימים לאחר האובדן. לדבריהם, אפשר להניח תמונה של היצור האהוב (כלב, חתול או כל חיה אחרת) ולהזמין חברים למקום. מדובר בסוג של שבעה, אבל כזו שתימשך כמה שעות בודדות. כך תוכלו לשמוע מהדוגי סיטר, מהשכן או מהחברים חוויות שונות שהם עברו עם היצור האהוב שלכם.

 

מה לא עושים לאחר לכתו של החבר הטוב ביותר של האדם? הדבר ה – 3

חדי העין שביניכם שמו לב שהוספנו את המילה "לא" לכותרת הנוכחית. שכן, חשוב לנו לציין בפניכם מה אתם לא צריכים לעשות לאחר לכתו של החבר הטוב ביותר שלכם. מדובר בטעויות נפוצות שמתבצעות על ידי רבים ועליכם לדעת שאתם לא תיישמו אותן. הנה הטעויות הללו:

  • לאמץ חבר חדש שימלא את מקומו
  • להתקשר לאדם מסוים ולבכות לו
  • להמשיך בחיים כאילו כלום לא קרה

תתנו לקושי לחלחל, תתמודדו עמו ותתנו לו כמה זמן שאתם צריכים. רק לאחר שתסיימו את האבל, תפנו מקום לבעל חיים חדש.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה עושים (ומה לא) לאחר לכתו של החבר הכי טוב שלכם.

קבר

 

אולי יעניין אותך גם