חיפוש

האם NLP יכול לעזור לכם בחינוך בעלי החיים שלכם

NLP הינה שיטה אשר מסייעת לשנות דפוסי חשיבה והתנהגות, על מנת לחולל שינויים ולהשיג מטרות בחיים שלנו, להתקדם, להתפתח ולהגיע להצלחות. מה לומדים בקורס NLP והאם NLP יכול לעזור לכם בחינוך בעלי החיים שלכם? זאת ועוד במאמר הבא.

 

הקדמה

לימודי קורס NLP מסייעים לשנות את דרך החיים שלנו ושל הסובבים אותנו. לימודי שיטת NLP מסייעים ליצור תהליך ולהסיר גורמים מעכבים הן מחייהם של אחרים, הן מחיינו שלנו ושל סביבתנו, ואף יכולה לסייע בחינוך בעלי החיים.

למידע נוסף אודות קורס NLP היכנסו לדף הבית של NLP-IL.

 

הסרת חסמים

לא פעם, אנשים רבים אינם מרוצים ממקומם בחיים, במגוון תחומים. למרות הרצון לשנות את חייהם, הם נתקלים בחסמים פנימיים, אשר מונעים מהם, ליצור את השינוי הזה בפועל. החסמים הללו, לרוב באים לידי ביטוי בכמה דרכים, לרבות חסמים בהתנהגות, חסמים במחשבה, וכן חסמים ברגש.

חסמים אלו, מנהלים ומכתיבים את התנהלות חיינו, ללא מודע, ומונעים מאיתנו ליצור את השינוי ולהשיג את הדברים אותם אנו רוצים.

 

השליטה על התת מודע באמצעות ה – NLP

לתת מודע שלנו השפעה נרחבת על חיינו, עד כדי כך, שלעיתים התת מודע מנהל את חיינו. בעזרת לימודי קורס NLP ניתן לשלוט בתת מודע שלנו, ובכך לשלוט בחיינו. שיטת ה – NLP מאפשרת לנו להבין מה אנו רוצים באמת בחיינו, מהן מטרותינו, כיצד לשחרר את הגורמים המעכבים את הצלחתנו, וכך להגיע לחיים טובים, מלאים ומאושרים יותר, במהירות ולאורך זמן.

 

NLP – הכלים והטכניקות

לימודי קורס NLP מעניקים כלים וטכניקות, אשר מסייעים לנו להתמודד עם הגורמים המעכבים, לרבות אמונות מגבילות, טראומות מודחקות, פרשנות שאינה נכונה, דפוסי התנהגות וחשיבה לקויים, חוזה עצמי שאינו תואם לחיינו כעת ועוד.

הכלים הנלמדים מסייעים לתכנת את דפוסי החשיבה וההתנהגות, כך שניתן ליצור שינוי אמיתי בכל תחום בחיינו.

 

NLP – איך השיטה עובדת

שיטת NLP עוסקת בשלושה מישורים, האחד הלשוני, השני הנוירולוגי, והשלישי התכנות.

ראשית, במישור הלשוני, שיטת ה – NLP עוסקת בשפה הן המילולית והן הלא מילולית של האדם, ובדרך התקשורת של האדם עם עצמו או עם סביבתו. מישור זה, מסייע להבין את העולם הפנימי, וכיצד לתקשר עמו.

שנית, במישור הנוירולוגי, שיטת ה – NLP עוסק במוחו של האדם. מישור זה, מסייע להבין כיצד המוח עובד הן ברמה המודעת, והן בתת מודע.

שלישית, במישור התכנות, שיטת ה – NLP עוסקת בחיבור המישורים ועבודת השינוי עצמה. במישור זה, נבנים דפוסי התנהגות וחשיבה חדשים, אשר יוצרים שינויים בחיי האדם.

 

עיקרי הדברים – קורס NLP

לימודי קורס NLP מסייעים להסיר מחסומים וגורמים מעכבים, בכדי לשנות דפוסי חשיבה והתנהגות לקויים, אשר שינויים יסייע להגיע למימוש עצמי, הגשמה והשגת מטרות בתחומים שונים בחיים.

בעל חיים

 

אולי יעניין אותך גם