חיפוש

איך בוחרים צמיד יהלומים?

איזה יופי! החלטתם לפנק את עצמכם בצמיד איכותי אשר מורכב ביהלומים. לחלופין, אתם בני זוג או חברים אשר מעוניינים לרכוש צמיד במתנה עבור אותה אישה שאכפת לכם ממנה ואתם מעוניינים לשמח אותה במתנה קלאסית ומושקעת שתגרום לה להרגיש מוערכת וראויה. אנחנו כאן כדי לעזור לכם בפקטורים שעליכם לשקול כאשר אתם בוחרים את סוג הצמיד עבור עצמכן או עבור האדם לו אתם רוכשים את המתנה.

 

בחירת סוג המתכת שמרכיבה את הצמיד

ראשית, חשוב לקחת בחשבון את סוג המתכת המשמשת לייצור צמיד יהלומים. האפשרויות הפופולריות ביותר כמובן יהיו זהב צהוב או לבן, אך כמובן שאפשר גם לרכוש צמיד אשר מורכב מזהב ורוד, כסף או פלטינה.

אנחנו ממליצים שבחירת המתכת תעשה על פי צבע הסגנון וגוון העור של האדם לו אתם מעניקים את המתנה, שכן מתכות מסוימות נראות טוב יותר על אנשים מסוימים מאחרות. אם אתם לא בטוחים מה הצבע הנכון עבור האישה לה אתם רוכשים את הצמיד, אנחנו ממליצים להסתכל על סוגי התכשיטים שמעטרים אותה ולבחור בהתאם. לרוב, יש העדפה לגוון מסוים.

בנוסף, אנחנו ממליצים לבחון את המתכת גם מבחינת עמידות, שכן מתכות מסוימות נוטות יותר לשריטות ולהכתמה מאחרות. כך, זהב יהיה עמיד יותר מאשר כסף או פלטינה.

 

יש לבחור את גודל וצורת היהלומים

רצוי לקחת בחשבון גם את גודל וצורת היהלומים. גודל וצורת היהלומים ישפיעו על המראה של הצמיד וישקפו את הסגנון של הצמיד ורמת הקלאס והיוקרתיות שלו.

לרוב, אנשים בוחרים ביהלומים עגולים ואלו זוכים להיות הפופולריים ביותר בקרב הקהל הנשי. עם זאת, יש גם צורות רבות אחרות זמינות כגון אמרלד וחיתוך אליפטי, אשר נותנים תחושה שהיהלום יותר גדול.

אנחנו ממליצים לבחור את גודל וצורת החיתוך של היהלומים בהתאם להעדפה האישית של מקבל המתנה והתקציב שיש לכם.

 

יש לבחון את איכות היהלומים

לא כל היהלומים הם באותה איכות וכדי לבחור יהלום טוב יש כמה פרמטרים חשובים שצריך לקחת בחשבון. למעשה, תשימו דגש על בדיקת הקראט ושהוא תואם למאפיינים שהגדרתם, לאחר מכן וודאו כי הצבע הוא טוב ואין בו צהבהבות שמעידה על איכות אבן פחות טובה. בנוסף, כדי להסתכל על תוך היהלום ולראות אם אתם מוצאים בעיה בבהירות ובניקיון, מכיוון שקיימים יהלומים רבים אשר יש בהם פגמים ולכן מוכרים אותם במחירים נוחים יותר. ההמלצה שלנו היא לעולם לא להתפשר על יהלומים עם בעיות ניקיון וצבע צהבהב כי למעשה זה מבטל את כל הרעיון של רכישת תכשיט יוקרתי.

 

יש להחליט מהו סוג הצמיד

ישנם מספר סוגים שונים של צמידי יהלומים זמינים, אשר כוללים צמידי טניס, צמידים בעלי שרשרת וצמידים מרוקאים. אנחנו ממליצים לבחור בצמיד הקלאסי ביותר שצפוי להתאים לכמה שיותר תלבושות.

 

לסיכום

אם אתם מעוניינים לבחור צמיד יהלומים יש מספר פרמטרים שעליכם לקחת בחשבון לפני ביצוע הרכישה. שימו לב לא לשלם יקר על מוצרים שאינם יהיו ראויים מספיק. בהצלחה!

תכשיט יוקרתי

 

אולי יעניין אותך גם