חיפוש

שלוש הדברות שלא פוגעות בבעלי החיים

נמלים, מקקים, חולדות ועכברים, יונים ופרעושים, כולם מאד אוהבים לגור איתנו. הבתים שאנו גרים בהם והגוף החם שלנו מספק מזון והגנה עבור הרבה מאוד אורחים בלתי קרואים. אך רעלים ומלכודות אכזריות פוגעות במזיק עצמו ובכל בעלי החיים הנוספים בסביבתו קשות.

במאמר זה נסקור שלוש הדברות שלא פוגעות בבעלי חיים וניתן להעזר בהם כדי להרחיק את המטריד אך לשמור על סביבה בטוחה לנו ולבעלי החיים שסביבנו.

 

מזיקיס הדברה ירוקה

מזיקיס הינה חברת שירותי הדברה המקפידה על שימוש בחומרים מותרים בלבד במקצועיות ואמינות רבה עם דגש על שמירה על סביבה בטוחה. בכל מקרה של הדברת מזיקים תוכלו להתייעץ עם צוות המומחים של מזיקיס, לבחור בהדברה המתאימה ביותר מתוך מבחר סוגי ההדברות על מנת להפטר מן המטרד אך ללא פגיעה נוספת בסביבה.

שירותי הדברה

שלוש הדברות שלא פוגעות בבעלי חיים

תחילה יש להפריד בין הדברה שמשמידה את המטרד, כלומר, הורגת אותו, אך אינה גורמת לנזק נוסף לחיות מחמד או חיות בר אשר משוטטות בסביבה, והדברה אשר שומרת גם על חיי המטריד, מרחיקה אותו מאיתנו ומאפשרת לו להמשיך בחייו אבל בסביבה אחרת.

 

הדברת מזיק ללא פגיעה נוספת בסביבה

כשמדובר בתיקנים, נמלים, פרעושים או פשפשי מיטה, יש צורך בחיסול המזיק הפוגע בכם תברואתית וגופנית. שימוש בחומרי הדברה אורגניים כגון אדמה דיאטומית ושמן נים המתפרקים במהירות מסייעים לשמור על סביבה בטוחה ולהגנה על החי והצומח אשר נמצא סביבנו, אך בכל הדברה יש להקפיד על ההוראות ולהרחיק בעלי חיים למספר שעות מיידית לאחר ההדברה כדי למנוע פגיעה בהם.

שירותי הדברה

מלכודות לשחרור בטבע

יונים, עכברים וחולדות ניתן ללכוד במלכודות אשר אינן פוגעות בגופם ולהעבירם בבטחה לשטח פתוח בו יש להם די מזון ומסתור כדי להתקיים. לכידה מסוג זה תרחיק את בעלי החיים שהתרגלו לחיות במחיצתנו ולהפריע לנו ולאפשר להם התחלה חדשה בטבע רחוק מאיתנו.

 

מניעה

הדרך הירוקה וההומנית ביותר להמנע ממזיקים היא למנוע את הגעתם על ידי אטימת סדקים, סגירת חורים ומעקב לבדיקת המקור ממנו חודרים המזיקים לבית. במידה וגילינו שפתח הביוב, רווחים בין סורגים או איזורים שאינם סגורים כראוי הם הדרך שלהם להכנס, ניתן לצמצם את איזור ההדברה לנקודה החלשה ולהתמקד בה במקום לפזר את ההדברה בכל שטח הבית או החצר.

כמו כן, שתילת צמחים הגורמים לרתיעה מסויימת אצל חרקים ובעלי חיים והתייעצות לגבי הדברה ביולוגית ( עידוד חתולים, ינשופים ועופות דורסים להתגורר סמוך לנו )יכולים לצמצם רבות את התופעה באופן הכי טבעי שקיים.

 

לסיכום

הדברת מזיקים  אינה חייבת לגרום למפגע סביבתי המסוכן לחיות מחמד, חיות מחמד ובני אדם. מזיקיס הינה חברת הדברה המתמחה בסוגים שונים של הדברה ירוקה להגנה על בריאותכם ועל בריאות הסביבה.

שירותי הדברה

אולי יעניין אותך גם

לעצב אתר אינטרנט
כללי
איך מומלץ לעצב אתר של וטרינר?

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט מעוצב וידידותי למשתמש הוא חיוני לכל עסק, כולל מרפאות וטרינריות. אתר אינטרנט משמש כחלון ראווה וירטואלי, ומציע ללקוחות פוטנציאליים

קרא עוד »
אוכל לכלבים
כללי
אוכל בריא לכלבים

מי שמגדל כלב בבית, מוצא את עצמו לא פעם תר אחר אוכל בריא לכלב שלו. מדובר בתהליך שמצריך היכרות עם הערכים התזונתיים שקיימים ברכיבים השונים

קרא עוד »