חיפוש

רגע לפני הקיץ: כל מה שחשוב שיהיה לכלב שלכם

כלב מאושר מוביל, אוטמטית, לאושר ולרוגע שלנו. תמיד נרצה לתת לו את הטוב ביותר – ציוד, יחס, אהבה. בואו לגלות את כל שרציתם לדעת על מה שהכלב שלכם הכי ישמח לקבל, במיוחד לפני הקיץ שקרב ובא.

 

הקדמה

כלב, מטבעו, יסתפק במועט. יחס ואהבה כבר יגרמו לו לקשקש בזנב ולחיות באושר מלא. עם זאת, אנחנו, מהצד שלנו, תמיד יכולים לתת יותר. הקיץ כבר בפתח וחשוב להבין שהוא מביא איתו חום, פשפשים, קרציות וסיבוכים שונים אליהם נצטרך להתכונן מראש. במאמר הזה נפרט על כל מה שחשוב שיהיה לכלב שלכם, לקראת הקיץ.

הכלב שלך

כלבים בקיץ

בשנים האחרונות מגיע הקיץ ללא רחמים – הטמפרטורות בחוץ עולות בהרבה ביחס לשנים הקודמות, עקב ההתחממות הגלובלית. הקרציות והפרעושים מרגישים בנוח לצאת לשחק – זו בדיוק הסביבה בה הם מסגסגים. בנוסף, נחשים יוצאים מוקדם בהרבה מהמחסה שלהם, זו ללא ספק תקופה מאתגרת לבעלי כלבים.

בכדי להתמודד עם הקשיים של הקיץ, קיימים מגוון מוצרים אשר יתרמו לנוחיות הכלב שלנו. מוצרים כמו קולר לכלב מרחיק קרציות ופרעושים, אוכל בעל ערכים תזונתיים, משחקים לשעות הקרות של הערב ועוד יכולים להעביר את התקופה החמה והקשה בצורה קלילה בהרבה.

 

סביבת מחיה מותאמת לקיץ

לגידול כלבים בסביבות שונות שתי גישות. יש שיחליטו לגדל את כלבם בתוך הבית – סיטואציה בה חשוב לדאוג שטמפרטורת החדר בו הכלב שוהה לא גבוהה מדי. חשוב לדאוג גם לקערת מים זמינה בכל רגע, ועל אוורור קבוע. מנגד, יש שיבחרו דווקא לגדל את כלבם מחוץ לבית, בחצר – סיטואציה טריקית הרבה יותר. חשוב לדאוג שיהיה לכלב איזור מוצל קבוע, לאורך כל שעות היום.

מלונה מאווררת שתטיל צל מצאת החמה ועד לשקיעתה, תשמור על הכלב שלנו יותר מהכל. גם אז חשוב לדאוג לגישה קבועה למים. במידה ונשאיר קערה בחוץ, חשוב לדאוג שתהיה תמיד מלאה. במקרים מסויימים צריכת המים של הכלב תעלה, או שבטעות יהפוך אותה, ואז חשוב למלאה מחדש.

הכלב שלך

שגרת טיולים מותאמת לקיץ

כל בעל כלב יודע כמה חשוב להוציא את הכלב לטיולים קבועים. בין אם הכלב גר בתוך הבית, או בחצר משק עצומה, הכלב שלנו תמיד יהיה זקוק לטיול עם בעליו, בשביל תחושת הביטחון, החיבור, והוצאת האנרגיה. בקיץ, כשהטמפרטורות עולות, עדיף להוציא את הכלב בשעות הבוקר המוקדמות או לאחר שקיעת השמש. במידה ובוחרים להוציא אותו לטיול ארוך, חשוב לדאוג שישתה במהלכו.

 

לסיכום

הקיץ היא עונה לא פשוטה, במיוחד לבעלי כלבים. חשוב להגיע אליה מוכנים ולדעת את האתגרים שמגיעים איתה. במאמר זה נגענו בנושאים העיקריים אליהם צריך לשים לב. תזכורת קטנה – תשמרו על הכלב מצונן, מאוורר, רווי ותהיו קשובים לצרכים שלו. במידה ותעשו זאת, העונה הזו תעבור בזריזות ובנעימות.

הכלב שלך

אולי יעניין אותך גם

לעצב אתר אינטרנט
כללי
איך מומלץ לעצב אתר של וטרינר?

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט מעוצב וידידותי למשתמש הוא חיוני לכל עסק, כולל מרפאות וטרינריות. אתר אינטרנט משמש כחלון ראווה וירטואלי, ומציע ללקוחות פוטנציאליים

קרא עוד »
אוכל לכלבים
כללי
אוכל בריא לכלבים

מי שמגדל כלב בבית, מוצא את עצמו לא פעם תר אחר אוכל בריא לכלב שלו. מדובר בתהליך שמצריך היכרות עם הערכים התזונתיים שקיימים ברכיבים השונים

קרא עוד »