חיפוש

5 סוגי ארנבים לגידול בבית

הארנבים הם מחיות המחמד הפופולריות ביותר בארץ ובעולם.

גושי הפרווה השקטים והחמודים הללו ידועים ביכולת המופלאה שלהם לכבוש לבבות.

בארץ, הביקוש לארנבי בית עולה משנה לשנה, ואנשים רבים שואלים את עצמם "איזה ארנב כדאי לי לאמץ?".

ישנם מספר סוגים של ארנבים שניתן לגדל בבית.

במאמר זה, נסקור את 5 סוגי הארנבים המומלצים ביותר לגידול בבית.

פינת חיי

ארנב הולנדי ננסי

ארנב הולנדי ננסי הוא אחד מגזעי הארנבים הנפוצים ביותר לגידול בבית, ומסיבות מוצדקות. קיימות שתי סיבות עיקריות לשכיחות הגבוהה של זן זה בקרב מגדלי הארנבים. הראשונה, היא המתיקות הבלתי ניתנת לעצירה של הארנב הזה. מדובר באחד מזני הארנבים הקטנים ביותר, מה שהופך אותם לחמודים במיוחד. בנוסף, ארנבים מסוג זה הם אנרגטיים וחברותיים במיוחד, ופשוט כיף לגדל אותם.

ערנבים

ארנב מיני לופ

ארנב מסוג מני לופ הוא סוג של ארנב שמוט אוזניים. ארנבים שמוטי אוזניים הם בעצם ארנבים בעלי אוזניים גדולות במיוחד, עד כדי כך שהן נשמטות מעל ראשו של הארנב. ארנבי המיני לופ ידועים ביכולת שלהם להתחבר לבני אדם, ובמיוחד לבעליהם. טיפול מסור, איכותי ואוהב במיני לופ שלכם, יזכה אתכם בחבר אמיתי. המיני לופ הוא גזע חמוד מאוד, חברותי במיוחד, ובעל מזג נעים.

בעל חיים

ארנב ספוט אנגלי

אם תסתכלו על ארנב ספוט אנגלי, תוכלו בנקל להבחין בדמיון בינו לבין הכלב הדלמטי. הדמיון בין השניים הקנה לארנב הספוט האנגלי את הכינוי הידוע "ארנב דלמטי". הארנב הדלמטי דומה לכלב דלמטי לא רק במראה החיצוני, אלא גם באופי שלו. ארנבים מסוג זה הם חברותיים מאוד, ובעלי אופי משפחתי. בנוסף, הם בעלי מרץ רב, ולכן רצוי להוציא אותם אל מחוץ לכלוב שלהם ולשחק איתם לפחות שעתיים ביום.

חיות

ארנב פלמי ענק

הארנב הפלמי הענק, כשמו כן הוא, ענק. כמה ענק? ארנבים מסוג זה יכולים להגיע למשקל של עד 22 קילוגרמים! הנתון המרשים הזה הופך את הפלמי הענק לאחד מסוגי הארנבים הגדולים בעולם. אל תתנו לגודל להלחיץ אתכם, משום שמדובר בגזע ארנבים מתוק, עדין, נוח לגידול, וצייתן במיוחד.

חייה לבנה

ארנב אנגורה צרפתי

מקורם של ארנבי האנגורה הוא בכלל בעיר אנקרה שבטורקיה. ארנבים אלה יובאו לצרפת במאה ה- 18, והפכו לחיית מחמד של המלוכה הצרפתית. ארנבים מסוג זה הם בעלי פרווה מרשימה מאוד, אך זאת דורשת טיפוח הולם. הארנבים הללו ידועים כביישנים, אך עם הזמן הם יהפכו לידידותיים יותר ויותר.

 

סיכום

ארנבים הם מהחיות המתוקות ביותר בכדור הארץ, על כך אין עוררין. החמידות הבלתי נשלטת, בשילוב האופי הנוח שלהם, הפכו את הארנבים לחיית מחמד נפוצה במיוחד. אם תרצו לאמץ ארנב, אנו ממליצים בחום על אחד מהגזעים ברשימה שלנו: ארנב הולנדי ננסי, ארנב מיני לופ, ארנב ספוט אנגלי, ארנב, פלמי ענק, או ארנב אנגורה צרפתי. מה שלא תבחרו, אין ספק שארנב, על כל סוגיו, הוא בחירה נהדרת.

 

אולי יעניין אותך גם

4 שיטות להיפטר מחולדות!
מכרסמים
4 שיטות להיפטר מחולדות!

יש מספר דברים שלא נרה להיתקל בהם בבית – גנבים ופורצים, ג׳וקים, וכמובן, חולדות. מדובר במפגע תעבורתי רציני וחשוב לדעת כיצד להיפטר ממנו, כדי לשמור

קרא עוד »
בעל חיים
מכרסמים
האם ניתן לאלף חמוס?

חמוסים הם מחיות המחמד המסקרנות והמעניינות ביותר. הסיבה לכך היא שמדובר בחיית מחמד לא שגרתית, שנעשתה מבויתת רק בשנים האחרונות. עקב כך, אנשים רבים שרוצים

קרא עוד »