חיפוש

מה לצפות כשמצפים – המדריך השלם להורים הטריים

הורים טריים מוצאים את עצמם לא פעם מלאי ציפיות מהתינוק הרך שצפוי להגיע. יש מי שמצפים שהוא יהיה שקט ונינוח, כזה שלא בוכה כל היום. אחרים מצפים שהוא יישן ברוב שעות היממה ובקלות, כך שלא יהיה להם קשיים בהרדמה. במדריך הנוכחי אנו נציג בפניכם מה לצפות כשמצפים ונכין אתכם איך להתמודד עם ציפיות שלא מתקיימות בסופו של דבר. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

הרקע שהביא אותנו לכתוב את המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר שמלאה שנה לבננו הבכור. לפני שנה וקצת היינו בסטטוס משפחתי שונה. זוג אוהב עם בטן שגדלה מיום ליום ורשימת ציפיות ארוכה מהבכור שצפוי להגיע ולהאיר את העולם שלנו. מצאנו את עצמנו משתפים אחד את השנייה בציפיות שלנו מהיורש העצר ואפילו כתבנו לעצמנו את הציפיות על דף כדי שנוכל לקרוא אותם בהמשך ולראות אם הם התממשו. הנה כמה ציפיות שהיו לנו:

  • הילד יהיה רגוע ונינוח
  • הילד יישן לילה שלם
  • לילד לא תהיה בעיה לינוק

אם אתם הורים לפעוט, סביר להניח שאתם יודעים שאף אחת מהציפיות הללו לא התממשה והתמודדנו עם זה בקושי רב.

 

מה לצפות כשמצפים מתינוק להיות רגוע ונינוח?

אם אתם מצפים שהתינוק שלכם יהיה שקט ויבכה בכי חרישי כשהוא צריך לאכול או כשיש לו גזים, כדאי שתתחילו לקראו בהקדם מדריך לתינוקות שיאפשר לכם לדעת שזה כנראה לא יקרה. שכן, בימים הראשונים (שלא לומר בחודשים הראשונים) לחייו של התינוק, הוא עשוי לסבול מתופעות שונות שגורמות לו לחוות אי נעימות.

הדרך היחידה שיש לו להתמודד עם זה היא באמצעות בכי. כך שאתם צריכים לצפות לזה מראש ולהבין שאולי יהיה לו טמפרמנט נוח, אבל כשיכאב לו, הוא יעביר לכם את המסר באמצעות צעקות.

 

מה לצפות כשמצפים מתינוק לישון לילה שלם?

אם אתם חושבים שהעיניים שלכם יישארו יפות כמו שהן עכשיו, כדאי שתתחילו להכין מקום לשקיות שחורות. פשוט כי אתם לא הולכים לישון כמו שישנתם עד כה. אנו ממליצים לכם להפחית את הציפיות בכל הנוגע לשינה מלאה, כי סביר להניח שזה לא יקרה בחודשים הקרובים. אם יתמזל מזלכם, אולי לאחר גיל חצי שנה.

 

מה לצפות כשמצפים מתינוק לינוק בקלות?

אימהות מצפות לא פעם שהחיבור עם התינוק או התינוקת יהיה מושלם. כזה שיקרה באופן מידי כמו חיבור של מכשיר נייד לאוזניות בלוטוס. אז אנחנו כאן כדי לחבר אתכן למציאות ולהכין אתכן מראש למצב שבו זה לא יקרה. אם זה קרה לכן, תדעו שיש נשות מקצוע שישמחו לעזור.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל המידע להתמודדות נכונה עם הציפיות שלכם מהתינוק שצפוי להגיע. אנו מקווים שסייענו לכם ושהמדריך הנוכחי יאפשר לכם להתמודד על הצד הטוב ביותר עם הציפיות.

מצפה לתינוק

אולי יעניין אותך גם

לעצב אתר אינטרנט
כללי
איך מומלץ לעצב אתר של וטרינר?

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט מעוצב וידידותי למשתמש הוא חיוני לכל עסק, כולל מרפאות וטרינריות. אתר אינטרנט משמש כחלון ראווה וירטואלי, ומציע ללקוחות פוטנציאליים

קרא עוד »
אוכל לכלבים
כללי
אוכל בריא לכלבים

מי שמגדל כלב בבית, מוצא את עצמו לא פעם תר אחר אוכל בריא לכלב שלו. מדובר בתהליך שמצריך היכרות עם הערכים התזונתיים שקיימים ברכיבים השונים

קרא עוד »