חיפוש

מה חשוב שיהיה בכלוב של אוגר? 

לאחרונה מצאנו את עצמנו תרים אחר חיות מחמד קטנות שיוכלו להוות חברה לילדים שלנו. היה חשוב לנו לבחור בחיות שיאפשרו לילדים לגלות עצמאות ולגדל אותם בשיתוף יחד אתנו, המבוגרים. לאחר בירור מעמיק בנושא, החלטנו שאנחנו רוצים לגדל אוגרים.

לכן, יצאנו לבדוק יחד עם הילדים את כל הפרטים החשובים בנושא. בשלב הראשוני, יצאנו לברר מה חשוב שיהיה בכלוב של האוגר. אנחנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את המסקנות שעלו במהלך הבירור.

 

הדבר ה – 1 שחשוב שיהיה בכלוב של האוגר שלכם: נסורת

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בגידול של אוגר מבלי לציין את הנסורת שנחשבת לחלק בלתי נפרד מהכלוב של האוגר. הנסורת אחראית על כל מיני תהליכים חיוניים שאתם צריכים להכיר. נאמר כי בתור התחלה, הנסורת סופגת את נוזלי השתן של האוגר. היא מאפשרת לו להמשיך ולהתנייד בכלוב מבלי לדרוך על "שלוליות" של שתן. אם לא די בכך, הנסורת מאפשרת לאוגר להתחפר בתוכה. מדובר בפעולה שאהובה במיוחד על אוגרים, כך שיש בכך צורך הכרחי.

כלוב של אוגר

הדבר ה – 2 שחשוב שיהיה בכלוב של האוגר שלכם: מתקן ייעודי למים

אם אתם מתכננים לגדל אוגרים, כמונו, כדאי שתדעו שעליכם להשיג מתקן ייעודי שישמש לשתייה של מים שימו לב שמדובר במתקן שמותאם לאוגרים ולמכרסמים באופן כללי. המתקן אינו דומה לקערות המים שאתם מכירים, אלו שמוגשות לכלבים, חתולים ובעלי חיים אחרים. זה מתקן שמאפשר לאוגר לגעת בו באמצעות הלשון ולהוציא בכל פעם כמה טיפות של מים טריים. היכנסו לקישור הבא ותוכלו לראות איך נראה המתקן המדובר: http://hamster-time.co.il.

 

הדבר ה – 3 שחשוב שיהיה בכלוב של האוגר שלכם: מתקן ייעודי לאוכל ואוכל זמין

הדבר השלישי הוא מתקן ייעודי לאוכל שיאפשר לאוגר שלכם לאכול בכל עת שרק ירצה. ההמלצה שלנו היא לשים לב שאינכם מעניקים לאוגר רק אוכל יבש (כזה שנקנה בחנות של בעלי חיים). השתדלו לתת לאוגר גם ירקות ופירות (בהתאם להמלצת הווטרינר) כדי לגוון את הוכל הקיים ולאפשר לו לקבל וויטמינים ומינרליים חיוניים נוספים.

כלוב של אוגר

הדבר ה – 4 שחשוב שיהיה בכלוב של האוגר שלכם: גלגל

סביר להניח שאתם יודעים כבר שהאוגר צריך שיהיה לו גלגל. הרי מדובר במצב שכולנו מכירים. אם תשאלו אותנו איזו תמונה עולה לנו בראש כשאומרים לנו אוגר, אנחנו נאמר שניצבת מול עינינו תמונה של אוגר שרץ במהירות הבזק על גלגל. תעשו לאוגר שלכם טובה ותאפשרו לו לפרוק אנרגיה על גלגל פשוט שיכול להיתלות על הכלוב.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה חשוב שיהיה בכלוב של האוגר שלכם. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה הדרושה, כך שנותר לכם רק להשיג את כל הפריטים שנכתבו לעיל ולגדל אוגר חמוד ומסופק. נאחל לכם שיהיה בהצלחה בהמשך הדרך.

כלוב של אוגר

אולי יעניין אותך גם

לעצב אתר אינטרנט
כללי
איך מומלץ לעצב אתר של וטרינר?

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט מעוצב וידידותי למשתמש הוא חיוני לכל עסק, כולל מרפאות וטרינריות. אתר אינטרנט משמש כחלון ראווה וירטואלי, ומציע ללקוחות פוטנציאליים

קרא עוד »
אוכל לכלבים
כללי
אוכל בריא לכלבים

מי שמגדל כלב בבית, מוצא את עצמו לא פעם תר אחר אוכל בריא לכלב שלו. מדובר בתהליך שמצריך היכרות עם הערכים התזונתיים שקיימים ברכיבים השונים

קרא עוד »