חיפוש

מה הם הסימנים שיכולים להעיד על כך שהחיה שלי חולה?

בימים האחרונים אנו מקבלים פניות רבות מצד מגדלי בעלי חיים שמבקשים לקבל פרטים אודות החיה שברשותם. לעיתים מדובר בקבלת מידע שנוגע לאוכל מומלץ, לצעצועים איכותיים ובמקרים מסוימים מדובר גם בקבלת מידע שנוגע לתחום הבריאות. אנחנו יוצאים בכל פעם לבדוק נושא אחר שמעניין את הגולשים שלנו בכל הנוגע לגידול בעלי חיים. הפעם, בחרנו להציג בפניכם את הפניה הנפוצה ביותר שנוגעת למחלות אצל בעלי חיים. הישארו אתנו ותצאו חכמים.

 

תכירו את המומחים לבעלי חיים שעומדים מאחורי המדריך הנוכחי

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים בנוגע לסימנים שיכולים להעיד על מחלה בקרב בעלי חיים, עליכם לדעת מי הם האנשים שעומדים מאחורי המדריך. הפעם יצאנו לשוחח עם וטרינרים שיודעים דבר או שניים על מחלות בקרב כלבים, חתולים ועוד. ביקשנו לדעת מהם הסימנים המוכרים ביותר שעשויים לצוץ וצריכים להדליק נורה אדומה. קיבלנו מעל ל – 10 סימנים ובסופו של דבר, בחרנו את אלו שנראו הנפוצים ביותר. אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את הסימנים ולבדוק אם בעל החיים שלכם סובל מהם. אם כן, כדאי שתפנו בהקדם לטיפול.

 

מה הוא הסימן ה – 1 שיכול להעיד על כך שהחיה שלך חולה?

הסימן ה – 1 שיכול להעיד על כך שהחיה שלך חולה נוגעת לאי רצון לאכול בכלל. אם יש לכם בעל חיים שפתאום לא ניגש לאכול את האוכל הקבוע שלו וגם לא מתעניין במאכלים מיוחדים שאתם מציעים לו, עליכם לפנות אל מומחה. כשאתם קונים אוכל בחנות החיות פט פלנט הסירו דאגה מלבכם כיוון שאתם יכולים להיות בטוחים שהאוכל טרי ומותאם לבעלי החיים שלכם. לכן, כאשר הכלב לא אוכל מומלץ לברר בהקדם עם הווטרינר האישי שלכם.

 

מה הוא הסימן ה – 2 שיכול להעיד על כך שהחיה שלך חולה?

הסימן ה – 2 שיכול להעיד על מחלה נוגע לפעילות. אם בעל החיים שלכם לא פעיל כפי שהיה בעבר, כדאי שתדעו שיש צורך לבחון מה קורה איתו. אם הוא מעדיף להיות במנוחה ופחות לרוץ ולשחק, זה הזמן לפנות אל איש מקצוע שיבדוק מה גורם לו להעדיף את המנוחה על פני הפעילות שהייתה מועדפת עליו עד לא מזמן.

 

מה הוא הסימן ה – 3 שיכול להעיד על כך שהחיה שלך חולה?

אם ראיתם הפרשות שונות שיוצאות מגופו של בעל החיים לאחרונה, כדאי שתדעו שזה סימן שעשוי להעיד על מחלה או דלקת. שכן, הגוף מפריש החוצה חומרים וחיידקים שלא עושים לו טוב. אם נתקלתם באחת או יותר מההפרשות הבאות, כדאי שתפנו אל גורם מקצועי:

  • הפרשות מהעיניים
  • הפרשות מהאף
  • הפרשות מהאוזניים

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם הסימנים שיכולים להעיד על כך שהחיה שלכם חולה. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שאם תגלו שיש מחלה, שזו תעבור בהקדם.

כלב חולה

 

אולי יעניין אותך גם