חיפוש

מהי רתמה לכלב ואיזה סוגים יש?

כולנו מכירים אותם, הם שובבים, מתוקים, אהובים על רוב האנשים ומלאים בקסמם האישי.

הכלבים ידועים בתור חיית מחמד אהובה ומוערכת לרוב על בני האדם.

בשביל שיהיה לכם טיול נוח איתם, ושליטה טובה עליהם בעת כל אירוע, חשוב לקנות רתמות לכלבים, מאחר והרתמה היא רצועה שנוחה לכלב, ולא נותנת לו להשתולל במרחב.

 

רתמה לכלב – תנעים לכם את הדרך

כלבים אוהבים חידושים והתרגשויות, לכן בהחלט חשוב לקנות להם רתמה שתוכל להתאים לכל כלב בצורה אישית. הרתמה תוכל לעצור מהכלב לזנק על עוברי אורח/ חתולים/ כלבים אחרים, וגם תוכלו להיעזר בה בכדי להכתיב את קצב ההליכה, ואת מסלולה. הכלב שלכם יתרגל יחסית מהר לרתמה החדשה, בתנאי שאתם בתור התחלה תהיו עיקשים ותציבו לו את הגבולות המתאימים.

 

רתמת Y – לכלבים רגועים הכי כדאי

חשוב לקנות רתמות לכלבים שתתאמנה ספציפית לכלב שלכם. אם יש לכם כלב קטן או שהכלב שלכם ממושמע בעת הטיול ולא תוקפני או מתפרע במהלכו, רתמה זו המתאימה עבורכם. היא עוטפת את חזהו ורגליו הקדמיות של הכלב, וכמו כן מלבד רצועותיה, היא פתוחה לחלוטין ומתאימה בהחלט לקיץ החם הישראלי, ובכללי לאקלים שלנו בכל העונות. הרתמה סגורה מסביב לצלעות הכלב, כך שהיא שומרת על בטיחותו ונוחיותו במהלך הטיול.

 

רתמת 3 הנקודות – מתאימה לכל המאורעות

הרתמה הזו עונה על הרבה צרכים כשאנו בוחרים רתמות לכלבים. היא דומה מאוד לרצועת ה – Y, אך בשונה ממנה יש לה עוד תוסף של רצועות מותניים. הרצועה מעולה מאחר ובעת משיכה של הכלב, הפגיעה תתחלק באופן שווה בין כל חלקי הגוף. כמו כן היא מתאימה במיוחד לנסיעות ברכב, היא יכולה לאבטח את הכלב בנסיעה עצמה ולהבטיח שבעת תאונה או מכה ברכב, הפגיעה תתחלק בצורה שווה אצל הכלב, וזה לא יגרום לו לנזק בלתי הפיך באיזושהי דרך.

 

רתמת אימונים – תעניק לכם חיים קלים

רתמות לכלבים הן מגוונות ושונות במהותן. רתמת האימונים למשל, עוזרת מאוד לאלף את הכלב וללמדו לטייל בקרבת בעליו ולא למשוך את עצמו קדימה. לרמתה יש רצועות שמתחברות בטבעת בבית החזה של הכלב, ולפעמים יש גם בגב. מטרתה היא ללמד את הכלב שאם הוא מושך את עצמו קדימה, הוא נתקע והראש שלו נע אחורה. רתמת האימונים חשובה במיוחד כשאנו בוחרים רתמות לכלבים שזה עתה אימצנו לקרבינו.

 

הרתמה תסגור לכם את הפינה

כשאנו בוחרים רתמות לכלבים, חשוב להכיר בעיקר את כל הסוגים השונים. ישנן רתמות שלא מתאימות לסוג מסוים של כלב, או לאופי מסוים. לפני כל רכישה חשוב להיוועץ עם וטרינר מקומי או אפילו עם המוכרים בחנות החיות שיוכלו לעזור לנו לבחור את הרתמה המיועדת לכלב שלנו. בחירת רתמות לכלבים היא חשובה מאוד מאחר והכלב יוכל להרגיש ברמת הנוחות המירבית ביותר עמה במהלך חייו.

חיית מחמד

 

אולי יעניין אותך גם