חיפוש

3 מאפיינים חשובים לבחירת מרפאה וטרינרית

חיות מחמד הם ממש חלק מהמשפחה, ואנחנו רוצים את הטוב ביותר עבורם בכל רגע נתון. לכן, כאשר נזדקק לשירותים וטרינריים שוטפים או בעת מצב חירום, כדאי לבחור את המרפאה הווטרינרית שתטפל בחיית המחמד שלנו במלוא המסירות, מקצועיות ורגישות על מנת שלנו יהיה ראש שקט, והרגשה שיש לנו על מי לסמוך.

 

מתי נצטרך שירותים וטרינריים?

כבר כאשר אנו מאמצים את חיית המחמד שלנו, ככל הנראה נצטרך להפקיד אותה בידי וטרינרים מקצועיים ומסורים שיוכלו להעניק לה טיפול ראשוני כגון חיסונים, שבב, עיקור או סירוס אם צריך וכדומה.

מאז הביקור הראשוני ולנצח, שירותי בריאות לחיות מחמד הם שירותים שאנחנו נקראים אליהם לעיתים רחוקות לכל הפחות. כדאי שיהיו לנו בנמצא וטרינרים שאנו סומכים עליהם בעיניים עצומות, שמכירים את חיית המחמד שלנו ורגילים אליה ואף מיודעים במצבה הבריאותי.  

 

מקצועיות

חשוב לבחור במרפאה וטרינרית המעסיקה עובדים מקצועיים בעלי הכשרה – כדאי מאוד לוודא שהווטרינרים מחזיקים ברישיון לעסוק ברפואה וטרינרית. על מנת להעיד על מקצועיות, חפשו וקבלו המלצות ממכרים וחברים על מרפאה וטרינרית בעלת שם באזוריכם.

 

זמינות

זמינות היא פרמטר חשוב במיוחד כאשר מדובר במצב חירום, למשל חס וחלילה התקף או תאונה שמצריכים טיפול רפואי מידי, שלא סובל דיחוי. לכן, כאשר בוחרים מרפאה וטרינרית כדאי לוודא שהם מחזיקים בטלפון חירום ווטרינר תורן, אשר יהיה זמין עבורכם במידת הצורך גם בימי מנוחה ובלילה.

כמו כן כדאי לבדוק את זמינות המרפאה הווטרינרית מבחינת מיקומה, מבחינת מקומות חניה קרובים וכן קרבה לביתכם על מנת שלא תאלצו לערוך נסיעות ארוכות בכל פעם שתצטרכו לספק לחיית המחמד האהובה שלכם שירות רפואי.

כדאי לבדוק גם האם המרפאה הווטרינרית שלכם מתמחה בטיפול בחיה המסוימת שלכם, כך שבמידה ואתם מחזיקים בחיה פחות קונבנציונלית (למשל, חמוסים) כדאי לבדוק שהמרפאה הווטרינרית שאתם בוחרים מעניקה גם עבורה את מלוא הטיפולים.

 

מחיר

החזקת חיית מחמד עשויה להיות עסק יקר, בייחוד אם היא מבוגרת או סובלת מבעיות רפואיות. לכן, כדאי לבדוק את המחיר במרפאה הווטרינרית אליה החלטתם ללכת באופן קבוע, על מנת שלא יהיו הפתעות בבוא העת. בררו מראש לפי טיפולים סטנדרטיים כגון חיסונים וטיפולי שיניים האם המחיר יקר בהשוואה לווטרינרים אחרים באזורכם.

בנוסף, כיום ישנם שירותים שונים כגון קופת חולים לחיות או ביטוח רפואי לחיות המחמד, אופציה שיכולה להקל על הכיס ולהעניק לכם ראש שקט בכל הנוגע לתשלומי בגין טיפולים רפואיים של חיית המחמד שלכם. בדקו לגבי אופציה כזו כאשר אתם מתלבטים בין מרפאות וחברות שונות.

סיכום

אהבה לחיית מחמד היא גדולה מאוד, ואנחנו רוצים להעניק לה את הטיפול הטוב והמסור ביותר, כמו זה שהיינו בוחרים לעצמנו. לכן כדאי לבדוק היטב את הפרמטרים השונים של המרפאה הווטרינרית לפני שאתם בוחרים בה.

בדיקה שגרתית

 

אולי יעניין אותך גם

כֶּלֶב
כלבים
3 טיפים לאילוף הכלב שלך

בדיוק צירפתם לחיק המשפחה חבר חדש ופרוותי? או שאתם רוצים לחזק הרגלים טובים בכלבכם המבוגר? כן או כך זה הזמן ללמוד מספר טיפים לאילוף בסיסי

קרא עוד »