חיפוש

כך תרגילו את כלבכם לבית החדש

מעבר דירה הינו הליך מורכב עבורנו, בני האדם, אבל לא רק. בעלי החיים שלנו שרגילים לארבעת הקירות הקבועים שלהם, עשויים לחוות קושי בעת מעבר דירה. התוודענו לאחרונה לעובדה זו והחלטנו להוציא מדריך מקיף תוך סיוע מצד גורמים יודעי דבר בתחום, כדי להציג בפני כל דורש את הדרך הנכונה להרגיל את הכלב שלכם לבית החדש. הישארו אתנו ותגלו איך עושים זאת שלב אחר שלב. 

 

רוצים להרגיל את הכלב לבית חדש? תיישמו את השלב ה – 1: תיקחו אותו לבית החדש לפני המעבר

אם אתם רוצים להיות בטוחים שהכלב שלכם יתרגל לבית החדש במהרה ובקלות, עליכם קודם כל לקחת אותו לשם טרם המעבר. ההמלצה שלנו היא לבצע את שלב זה לפחות שבועיים לפני המעבר, כדי שתוכלו ליישם את שאר השלבים לאט – לאט. כדאי שתדעו שאם מדובר במעבר לדירה שיש בה כעת דיירים, עליכם ליידע אותם כי אתם רוצים להגיע עם הכלב למקום. שכן, עליכם לוודא שאף אחד מהתרחישים הבאים לא יקרו:

  1. יש ילד אלרגי לכלבים בבית
  2. יש מישהו שחושש מכלבים
  3. יש כלב טריטוריאלי בבית שלא מסוגל להתמודד עם הגעה של כלב אחר

הכלב שלך לבית החדש

רוצים להרגיל את הכלב לבית חדש? תיישמו את השלב ה – 2: תספרו לו על הבית החדש

לאחר יישום השלב הראשון, עליכם לספר לכלב שלכם אודות המעבר. כן, כן, קראתם נכון. עליכם להכין את הכלב שלכם לקראת המעבר ממש כפי שצריך להכין ילד. מי מכם שמרימים גבה כעת כנראה לא יודעים שכלבים מבינים כל דבר שאנחנו אומרים להם. אנו ממליצים שתקראו מאמרים בנושא כדי שתוכלו להכיר בעניין חיוני זה לעומק. דעו שבאתר הבא תוכלו למצוא מאמרים מקצועיים: https://hapina-shel-michal.co.il.

 

רוצים להרגיל את הכלב לבית חדש? תיישמו את השלב ה – 3: תעבירו אותו לפנסיון

יש כלל חשוב מאוד שאומר: הכלב שלכם לא צריך להיות בבית ביום ההובלה ולא משנה אם אתם גרים בבית פרטי או דירה בבניין. מדובר ביום שעשוי לטלטל אותו. לכן, ההמלצה היא להעביר אותו לפנסיון מוכר בו הוא ישהה ביום שלפני, במהלך ואחרי ההובלה.

הכלב שלך לבית החדש

רוצים להרגיל את הכלב לבית חדש? תיישמו את השלב ה – 4: תגיעו אל הבית החדש לאחר שהכול יהיה מסודר

הכלב שלכם היה בפנסיון במהלך ההובלה? מעולה, עכשיו עליכם לסדר את הבית ככל שניתן ולהביאו למקום רק לאחר שהכול יהיה במקום. שכן, הכלב צריך להיכנס למקום שמרגיש בית עבורכם. ראוי לציין כי ניתן להסתייע באנשי מקצוע אם אתם מרגישים שאין לכם את הזמן להכין את הבית תוך זמן קצר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו להרגיל את הכלב שלכם לבית החדש. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה הדרושה שתאפשר לכם לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. נאחל לכם בהצלחה ושיעבור בקלות!

הכלב שלך לבית החדש

אולי יעניין אותך גם

כֶּלֶב
כלבים
3 טיפים לאילוף הכלב שלך

בדיוק צירפתם לחיק המשפחה חבר חדש ופרוותי? או שאתם רוצים לחזק הרגלים טובים בכלבכם המבוגר? כן או כך זה הזמן ללמוד מספר טיפים לאילוף בסיסי

קרא עוד »