חיפוש

הכל על תזונה טבעית לכלבים

בשנים האחרונות אנו שומעים על בעלי כלבים רבים שמחליטים להעניק לכלב שלהם תזונה טבעית. אנו מוכרחים להודות שעד כה לא התעמקנו בעניין, אבל לאחר שגילינו שהעניין תופס תאוצה, החלטנו לבדוק אותו באופן מעמיק ולהבין מה זה אומר. הישארו אתנו ונגלה יחד את כל הדברים המעניינים על תזונה טבעית לכלבים שהפכה להיות שם דבר.

 

תזונה טבעית לכלבים – מה זה אומר?

תזונה טבעית, כשמה כן היא – מדובר בתזונה שמקורה במאכלים טבעיים בלבד. כלומר, היא לא כוללת האכלה באוכל מסחרי ויבש (שרבים בוחרים בו לאורך השנים). בירור שערכנו בנושא העלה כי יש סופרים שונים ברחבי הארץ (ובעיקר בעולם) שמציעים מחלקות שמתאימות לכלבים. בעלי כלבים יכולים לעבור בין המדפים ולבחור מאכלים טבעיים שמתאימים לטעם של הכלב שלהם.

ממה מורכב אוכל טבעי לכלבים?

סביר להניח שגם אתם, בדומה לנו, סקרנים לדעת ממה מורכב האוכל הטבעי לכלבים. בדקנו את הנושא וגילינו שהוא כולל בין היתר את המוצרים הבאים"

  • בשר איכותי
  • איברים פנימיים
  • ביצים שלא עברו בישול
  • ירקות שמתאימים לכלבים (שימו לב – יש ירקות צריך להימנע מהם)
  • תפוחים ופירות נוספים
  • מוצרי חלב

אם אתם בוחרים להעניק לכלב שלכם תזונה טבעית שכזו, עליכם לערוך בירור מעמיק מאוד. שכן, יש מוצרים מסוימים שאסור לכלבים לאכול. יש ירקות מסוימים למשל שעשויים לגרום לקלקול קיבה במקרה הטוב ולהרעלה משמעותית במקרה הפחות טוב. למידע נוסף על תזונת הכלב לחצו כאן ותוכלו להיות בטוחים שיש לכם את כל הפרטים.

כלבי תזונה

מה המומחים אומרים בנושא?

שוחחנו עם כמה מומחים בתחום וביקשנו את דעתם. חלקם המליצו על מתן תזונה טבעית, בעוד אחרים אמרו כי לדעתם יש לשלב גם תזונה רגילה (כלומר, אוכל יבש לכלבים). מרבית המומחים ביקשו להדגיש כי יש להכיר בכל המזונות שמותאמים לכלבים ולהימנע ממתן מזונות שעשויים להביא להרעלה. מסתבר שיש אנשים שרצו לפנק את הכלב שלהם בפירות טריים וגילו שהדבר גרם להרעלה קשה.

 

רוצים לעבור לתזונה טבעית לכלבים אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? יש לנו טיפ עבורכם

אם אתם רוצים לעבור לתזונה טבעית, אנו ממליצים לכם לפנות קודם כל אל הווטרינר שלכם. שכן, הוא מכיר את הכלב שלכם מקרוב ויכול לומר לכם אם התזונה הזו מתאימה לו. אם יתגלה שמדובר באפשרות שמתאימה לכלב, הוא ימסור לכם גם מידע אודות היקף התזונה המתאים. כלומר, אם מומלץ להעניק לכלב תזונה טבעית באופן מלא או שמא, עדיף לתת לו גם אוכל יבש.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את כל הפרטים על תזונה טבעית לכלבים. כעת, יש בידיכם את כל המידע החיוני, כך שנותר לכם רק לבחור אם אתם רוצים לתת לכלב שלכם תזונה שכזו או להמשיך בשגרה שלכם. נאחל כעת שתבחרו נכון.

כֶּלֶב

אולי יעניין אותך גם

לעצב אתר אינטרנט
כללי
איך מומלץ לעצב אתר של וטרינר?

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט מעוצב וידידותי למשתמש הוא חיוני לכל עסק, כולל מרפאות וטרינריות. אתר אינטרנט משמש כחלון ראווה וירטואלי, ומציע ללקוחות פוטנציאליים

קרא עוד »
אוכל לכלבים
כללי
אוכל בריא לכלבים

מי שמגדל כלב בבית, מוצא את עצמו לא פעם תר אחר אוכל בריא לכלב שלו. מדובר בתהליך שמצריך היכרות עם הערכים התזונתיים שקיימים ברכיבים השונים

קרא עוד »