חיפוש

הכי טוב לכלב שלך: איך בוחרים אוכל לכלבים?

כלב הצטרף למשפחה? איזה כיף! מחכה לכם תקופת הסתגלות קצרה, אבל את השמחה והאהבה שהוא מכניס אתו אל הבית, אי אפשר לפספס. אתם בוודאי רוצים עבור הכלב שלכם את הטוב ביותר, אתם רוצים שהוא יהיה בריא ושמח. אם ניחשנו נכון, והכלב שלכם חשוב לכם, הגעתם למקום הנכון. אנחנו כאן כדי לעזור לכם לדאוג לכלב שלכם לטיפול נכון שמתחיל במזון בריא.

 

אוכל לכלבים

יש כמה גורמים עיקריים שמשפיעים על בריאות הכלב, אחד מהם הוא המזון שלו. המזון שהכלב צורך משפיע על ההתפתחות והגדילה שלו ועל התפקוד והאנרגיות במהלך היום. אוכל לכלבים צריך להיות בריא, ויותר מכך, צריך להיות מותאם לסוג הכלב, לגילו ולגודלו. אז מאיפה מתחילים? איך יודעים מהו המזון הטוב והבריא ביותר עבור הכלב, מתוך אין ספור האפשרויות המוצגות בחנות?

 

איפה קונים אוכל לכלבים?

כדי להיות בטוחים שאתם קונים אוכל איכותי לכלב שלכם, אנחנו ממליצים להיכנס לחנות שמתמחה בתחום ולקנות בסופר. לדוגמה חנות אוכל לחיות "החתול והכלב", שבה תמצאו שפע של סוגי מזון לכלבים. אוכל בריא ומותאם צריך להיות מדויק, ולכן כדאי לבחור אותו מתוך מגוון רחב של אופציות, שמותאמות לסוגים רבים של כלבים.

 

איך מתאימים אוכל לכלבים?

בכל חנות אוכל לחיות, תוכלו למצוא מבחר עצום, כמעט מבלבל, של סוגי אוכל לכלבים. רק כמעט מבלבל, כי כשיודעים מה ואיך לבדוק, הבחירה קלה הרבה יותר. האוכל צריך להיות מותאם לגיל הכלב, לגודל שלו, לגזע שלו ואפילו לפרווה שלו, אם יש כזאת. על כל אריזת מזון תמצאו רשימת רכיבים שאותה תצטרכו לבדוק, ובעיקר להתמקד ברכיב הראשון ברשימה, שהוא הרכיב העיקרי.

 

התאמה

כדי שלכלב שלכם יהיה קל ונעים לאכול, התאימו את סוג הכופתיות לגילו ולגודלו. עבור גורי כלבים, או לחילופין, כלבים מבוגרים, כדאי לבחור בכופתיות רכות. עבור גורי כלבים וכלבים מגזע קטן, כדאי לבחור כופתיות קטנות, שמתאימות לגודל הפה שלהם. אחרי שבחרתם את הכופתיות, בדקו את רשימת הרכיבים ושימו לב שהם בריאים ומזינים. אז אילו רכיבים טובים לכלבים?

 

חלבונים

מבחינה פיזיולוגית, הכלבים זקוקים לאותם רכיבים עיקריים להם זקוק גוף האדם כדי לגדול ולהתפתח. חלבון הוא תרכובת חיונית עבור בניית שרירים, רקמות ואיברים בגוף. כדי לאפשר לכלב שלכם לגדול ולהתפתח, צריך לדאוג שהאוכל שלו יכיל כמות גדולה של חלבונים, והרבה פחות פחמימות. כדי לוודא שהרכיב העיקרי הוא חלבון, בדקו שהרכיב הראשון ברשימת הרכיבים על האריזה הוא דג, בשר או עוף.

 

לסיכום

אם בריאות הכלב שלכם חשובה לכם, התחילו עם אוכל מזין, בריא ומותאם עבורו. בחרו אוכל לכלבים שמכיל בעיקר חלבון מן החי, כמו דג, בשר או עוף. בנוסף, בחרו עבור הכלב שלכם כופתיות בגודל ובמידת הרכות המתאימה לגודל, לגזע ולגיל. זכרו שכלב בריא הוא כלב שמח, ובינינו, לא צריך יותר מזה כשמדובר בכלבים J

חיית מחמד

 

אולי יעניין אותך גם