חיפוש

הכירו את חנות החיות רויאל פט עם משלוחים עד לבית הלקוח

בעלים של חיית מחמד? כדאי לכם להכיר את חנות החיות רויאל פט.

עם מגוון רחב מאוד של מוצרים, ניסיון בתחום ותודעת שירות גבוהה, רויאל פט הם כנראה המקום הטוב ביותר עבורכם לבחור את המוצר הבא עבור בן

המשפחה האהוב שלכם: חיית המחמד

 

מי אתם – רויאל פט?

חנות חיות רויאל פט, שממוקמת בנתניה אך עושה משלוחים לכל רחבי הארץ (וכן מציעה שירות רכישות והזמנות דרך האתר), התחילה את דרכה כחברה קטנה לשיווק מוצרי מזון עבור כלבים וחתולים. בשנים האחרונות תחום הפעילות של החנות התרחב – בזכות המקצועיות, השירות האמין, המחירים ההוגנים והאספקה המהירה במשלוחים חינם עד לבית הלקוח.

 

קהל היעד של רויאל פט

לא משנה אם אתם בעלים של כלבים, חתולים, מכרסמים, זוחלים, ציפורים או דגים – רויאל פט היא החנות בשבילכם, והיא מכילה מחלקות לכל אחת מהקבוצות אשר מנינו מעלה.

 

מחלקת הכלבים של רויאל פט

מחלקת הכלבים היא כנראה המחלקה הרחבה והמתקדמת ביותר בחנות! תוכלו למצוא במחלקה זו את כל העולה על דעתכם עבור הכלב שלכם: מזון לגורים ולכלבים בוגרים (לרבות מזון רפואי), חטיפים, צעצועים, רצועות ורתמות, מוצרי היגיינה, תכשירי הדברה, מלונות, מיטות ומזרונים, מוצרי אילוף ועוד!

 

מחלקת החתולים של רויאל פט

גם במחלקת החתולים תוכלו למצוא שפע רב. בדומה למחלקת הכלבים, מחלקה זו מכילה מוצרים רבים מאוד – החל ממזון ועד לצעצועים. בנוסף, תוכלו למצוא מתקני גירוד, שירותים ועוד מוצרים ייחודיים לעולם החתולים.

 

איך נדע מה לבחור בין כל השפע?

התייעצו עם נציגי החנות, שידעו לתת מענה מקצועי וסבלני להתלבטויות שלכם בנוגע למוצרים שכדאי (ולעיתים אף הכרחי) שתרכשו עבור הכלב או החתול שלכם.

 

מחלקת הציפורים של רויאל פט

במחלקה זו תוכלו למצוא מזון וחטיפים עבור בעלי הכנף שלכם, צעצועים מומלצים ואביזרים שונים, תוספי מזון וכלובים מעוצבים במגוון צורות, גדלים ופונקציות מוצעות.

 

מחלקות נוספות

גם במחלקות הנוספות של רויאל פט תמצאו אפשרויות מגוונות ונפלאות בעבור חיות המחמד שלכם.

מחלקת המכרסמים תציע לכם מגוון של חטיפים, תוספים ומזון הכרחי, צעצועים ואביזרים, כלובים מעוצבים ומצע לתחתית הכלוב.

מחלקת הדגים ומחלקת הזוחלים מאובזרות אף הן, על מנת לתת לכם את השירות הטוב ביותר.

 

משלוחים לכל חלקי הארץ!

תושבי תל אביב, גבעתיים, רמת גן, בני ברק, כפר סבא, רעננה, נתניה, הרצליה ועוד – בהזמנה של מעל ל- 99 ש"ח, תוכלו לקבל משלוח חינם עוד באותו יום.

לתושבי ראשון לציון, חולון, בת ים והסביבה – משלוח חינם עוד באותו היום בהזמנות מעל ל- 149 ש"ח.

רויאל פט מתחייבים להגיע גם לערים אחרות – מהקריות ועד אילת – והמוצרים יסופקו תוך מספר ימי עסקים (כתלות במרחק ובסכום ההזמנה).

 

בקרו באתר רויאל פט

רויאל פט – עם מוצרים עד לבית הלקוח – הם מהמובילים בתחומם. צרו קשר!

שליח

 

אולי יעניין אותך גם