חיפוש

הכירו את אברקלין – החבר הכי טוב של החתול שלכם

אם אתה חובב חתולים, אתה יודע שאחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות עבור חברך החתולי הוא לשמור על ארגז החול שלו נקי. למרבה הצער, גריפה והחלפת החול יכולה להיות עבודה מסריחה ומלוכלכת. למזלכם, זה המקום שבו אברקלין נכנס לתמונה – החבר הכי טוב של החתול שלך בכל הנוגע לתחזוקה של ארגז חול!

 

בוא נכיר!

אם יש לך חתול, אתה יודע שתחזוקת ארגז החול היא המפתח לשמירה על ביתך נקי ועל החתלתול שלך מאושר. התערובת של אברקלין היא פסולת חתולים מובחרת המציעה ספיגה מעולה ושליטה בריחות. אברקלין עשוי מתערובת של מינרלים טבעיים וחרסיות, והוא נטול אבק ב-99.9%. בנוסף, הוא אינו דביק כלל וכלל ומגיע במגוון צבעים ופורמולציות שיתאימו בדיוק לצרכי החתול שלך.

 

עוד קצת שוויץ

תערובת אברקלין סופגת מאוד, כך שהיא עוזרת לשלוט בריחות ולשמור על ארגז החול שלך נקי.  היא אינה דביקה, כך שלא תמצאו פסולת מפוזרת בביתכם. בנוסף, כפי שהוזכר, אברקלין נטול אבק ב-99.9%, כך שהוא עדין למערכת הנשימה של החתול שלך וכמובן גם מצוין לבריאות שלך. בנוסף, הוא מגיע במגוון צבעים ופורמולציות שיתאימו לצרכי החתול שלך.

 

איך לשמור על ארגז חול נקי?

חתולים הם יצורים קפדניים ובדרך כלל עושים עבודה טובה בשמירה על ניקיון ארגזי החול שלהם.  עם זאת, לפעמים הם צריכים קצת עזרה מבני האדם שלהם. להלן שלושה טיפים לשמירה על ניקיון ארגז החול של החתול שלך:

  1. גרוף אותו מדי יום – גריפה של ארגז החול של החתול שלך מדי יום היא הדרך הטובה ביותר לשמור עליו נקי. השתמש בכף עם חורים קטנים כדי לתפוס את כל הפסולת, כולל גושי שתן. אם יש לך יותר מחתול אחד, ייתכן שיהיה עליך לגרוף יותר מפעם אחת ביום.
  2. החליף את המצע באופן קבוע – בהתאם לסוג המצע (ה״חול״) בו אתה משתמש, ייתכן שתצטרך להחליף אותו כל כמה ימים או פעם בשבוע. אם אתה מבחין שהחתול שלך נמנע מלהתפנות בארגז החול שלו או שהמצע מסריח במיוחד, הגיע הזמן להחליף אותו לגמריי.
  3. שמור על ניקיון – בנוסף לגריפת והחלפת המצע באופן קבוע, חשוב לנקות את ארגז החול עצמו. זה אומר לנגב אותו עם חומר חיטוי עדין או מים וסבון, ולוודא שאין סדקים או חריצים שבהם פסולת יכולה להצטבר.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, אם אתה מחפש מצע, עשוי תערובת מושלמת של מינרליים לחתול האהוב שלך, אין ספק כי אברקלין היא הבחירה המושלמת, אשר מעניקה ספיגה מעולה, בקרת ריחות וביצועים נטולי אבק מעולים לבריאות חתולך.  נסה את המצע של אברקלין ותתמכר בעצמך. אנו בטוחים שגם החתול שלך יודה לך! אז קדימה, הכנס אל המחסן של חיים והחל ברכישה!

בעל חיים

 

אולי יעניין אותך גם

משפחה של חיות
חתולים
איך להפגיש בין חתולים?

חתולים – תכונות אופי חתולים הם ממשפחת יונקים טורפים ולרוב טורפים מכרסמים, ציפורים ודגים. אולם את חתולי הבית בני האדם ביתו, והם חתולים החיים בבתים

קרא עוד »
חתול מתמתח
חתולים
איזה משחקים חתולים אוהבים?

חשיבות המשחקים עבור החתולים החיים איתכם בבית חתולים הם יונקים ממשפחת הטורפים שבויתו על ידי בני האדם וחיים בבית עם המשפחה והילדים בצורה נעימה וחברותית.

קרא עוד »