חיפוש

האם ניתן לקבל החזר מס על אוכל וציוד לבעלי חיים?

בעלי חיים הם יצורים מופלאים ואנו נהנים מהם בדרך כלל כשאנו מבקרים בגן החיות, בספארי או באמצעות גידול של חיית מחמד כמו כלב, חתול, או תוכי בבית שלנו. יכול להיות שמעולם לא חשבתם על בעלי חיים ברמה של הוצאה מוכרת במס אבל, ישנם אנשים שבעלי חיים הם המקצוע שלהם ולפיכך, ההוצאות בגינן נחשבות להוצאות מוכרות. חשוב לציין, חיית מחמד ביתית של אדם שמקצועו איננו קשור בחיות, לא תזכה אותו בהחזר מס כלשהו בגין אחזקת החיה והטיפול בה. אז מתי חיות ומה שהן צורכות ייחשב להוצאה מוכרת במס?

 

וטרינריה

העסק של וטרינר הנו טיפול בבעלי חיים ובשל כך כל מה שהוא רוכש בעבור הטיפול בהם ייחשב להוצאה מוכרת במס. בואו נבין זאת מעט יותר לעומק taxes-refund. וטרינר משלם שכר דירה עבור מרפאה וזו כמובן הוצאה מוכרת, הוא משתמש במים כדי לרחוץ ידיים בין טיפול לטיפול ועל מנת לתת לחיות שמבקרות במרפאה לשתות מים לכן, ההוצאה שלו על מים מוכרת במס.

וטרינרים מחזיקים בדרך כלל מזון לבעלי חיים כדי לעודד בעל חיים כזה או אחר לקבל חיסון או כל טיפול אחר ולכן, ההוצאה של המזון לבעלי החיים מוכרת במס. כלומר, כדי לנהל את העסק שלו נדרש הווטרינר להוציא כספים על מזון לבעלי חיים, רצועות קשירה ואביזרים נוספים ולכן, כל אלה נחשבים בעסק שלו להוצאה מוכרת במס. מומלץ לבדוק זאת מול רואה חשבון מקצועי.

 

מאלפי כלבים

מאלף כלבים עוסק בחיי היומיום שלו בעבודה עם כלבים ולכן, עליו להחזיק קעריות מים לכלבים, צעצועים לכלבים, מזון לכלבים ואביזרים שונים נוספים. כל הפריטים הללו דרושים למאלף הכלבים בכדי לעסוק במקצוע שלו ולנהל עסק של אילוף כלבים ולכן, כל ההוצאות הללו תהיינה מוכרות במס עבורו. כדי לבצע חישוב מדויק של כל מה שמוכר במס, חשוב להיוועץ ברואה חשבון מקצועי.

 

פנסיון לחיות מחמד

ישנם פנסיונים לבעלי חיים שממוקמים בבתים פרטיים או דירות של אנשים וישנם כאלה שממוקמים בשטחים פתוחים למיניהם. במקרה של השכרת חצר, שטח מסוים בחווה או כל שטח פתוח אחר הדברים מאוד ברורים, בעל העסק משלם שכירות על המקום ומכיוון שהמקום משמש את העסק שלו מדובר בהוצאה מוכרת במס. לעומת זאת, פנסיון שממוקם בבית המגורים של בעל העסק מסבך מעט את החישוב מכיוון שניתן לקבל הכרה במס אך ורק על החלק היחסי של הבית שמשמש את העסק.

במידה והחיות רשאיות להסתובב בכל חלל הבית יכול בעל העסק לנסות ולטעון שכל הוצאות הבית כלומר, חשמל, מים, ארנונה ושכר דירה אם משולם, הנן חלק מהוצאות העסק. קיים סיכוי במקרה חריג זה שמס הכנסה לא יקבל את טענת העוסק ויכיר רק במחצית מהוצאות הבית. על מנת לא להסתבך בעניין מסוג זה חשוב לשכור את שירותיו של איש מקצוע.

 

שורת המחץ

אם לנסות ולסכם את העניין ניתן לומר כך, אם העסק שלכם הוא חיות וחלק מההוצאות השוטפות של העסק שלכם זה מזון לבעלי חיים, רצועות וקולרים, מס הכנסה בהחלט יכיר בהוצאות אלה כהוצאות של העסק, ובכל מקרה, רצוי לבדוק הכל באמצעות איש מקצוע מומחה להחזרי המס.

החזר מס

 

אולי יעניין אותך גם

לעצב אתר אינטרנט
כללי
איך מומלץ לעצב אתר של וטרינר?

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט מעוצב וידידותי למשתמש הוא חיוני לכל עסק, כולל מרפאות וטרינריות. אתר אינטרנט משמש כחלון ראווה וירטואלי, ומציע ללקוחות פוטנציאליים

קרא עוד »
אוכל לכלבים
כללי
אוכל בריא לכלבים

מי שמגדל כלב בבית, מוצא את עצמו לא פעם תר אחר אוכל בריא לכלב שלו. מדובר בתהליך שמצריך היכרות עם הערכים התזונתיים שקיימים ברכיבים השונים

קרא עוד »