חיפוש

האם סוככי מסך יגנו על בע"ח שלכם מהחום

כמו שכל אוהבי בעלי החיים יודעים – החברים על ארבע (אבל לא רק על ארבע) שלנו הרבה יותר רגישים למזג האוויר מאיתנו. בין אם זה בגלל יכולות הקירור שפיתחנו לעצמנו לאורך שנות אבולוציה, ובין אם בשל תכנון שלא לוקח בחשבון בעלי חיים – חום יכול להיות צרה צרורה.

אם יש לכם מרפסת ובעל חיים שאוהב לשבת בה או שהוא יושב בה רוב היום כשאתם לא בבית, אתם צריכים לחשוב על השאלה – איך אנחנו יכולים להגן על החבר הלא אנושי שלי מפני החום? למרבה המזל, פה תוכלו לקרוא לא רק על השאלה – אלא גם על התשובה. סוככי מסך כנגד מזג האוויר.

 

מה זה סוכך מסך

בואו נתחיל מהבסיס, ונסביר קודם כל מה זה בכלל סוכך מסך. נקדים ונאמר שיש כיום לא מעט סוגים של סוככי מסך, ושהתיאור שלנו מפרט רק את נקודות הדמיון ביניהם. סוכך מסך הוא פתרון הצללה מחומר סינטטי (בדרך כלל רשת או PVC), הנועד לספק חציצה קלה בין החוץ לבין מרפסת או גינה.

כך למשל, תוכלו להשתמש בסוכך מסך אם אתם רוצים לסדר לעצמכם סגירה לפרגולה, שיהיה ניתן לפתוח ולסגור בקלות. סוכך מסך עמיד בפני כל מזג אוויר, ולכן הוא פתרון טוב לאורך כל השנה. סוכך מסך מאפשר לכם להשתמש במרפסת ובגינה שלכם בכל עונה בשנה – מבלי לסגור אותן באופן מוחלט ובלתי הפיך.

 

האם סוכך מסך מגן על בעלי חיים מחום

סוכך מסך יגן על בעל החיים שלכם מהחום. הסוכך אמנם לא מקרר את האוויר בפני עצמו, אך הוא יכול אטום באופן מלא את קרינת השמש. בתור מי שכבר התנסו פעם או פעמיים בחוויה של עמידה בצל לעומת עמידה בשמש – אתם בוודאי יכולים להבין את ההבדל שסוכך מסך יכול ליצור.

 

איפה קונים סוכך מסך

סוכך מסך קונים אך ורק ממשווק מורשה. המשווק יציג לכם את מגוון סוככי המסך הנמכרים כיום בארץ, ישמע את הצרכים שלכם וימליץ על סוכך מסך מתאים. בעל מקצוע אף ידאג לספק לכם שירותי התקנה איכותיים, שיעזרו לכם להשתמש שנים רבות בסוכך המסך שלכם.

 

מה ההבדל בין סוגי הסוככים השונים

סוכך מסך מתחלק לשלושה סוגי פתיחה, ושלושה חומרים אפשריים לסוכך. כיום תוכלו למצוא סוכך ידני, סוכך חשמלי וסוכך מסך נופל. סוכך המסך הנופל הוא הזול ביותר, אך הוא גם זה שדורש הכי הרבה עבודה בסגירה שלו. סוכך חשמלי, לעומת זאת, יהיה יקר יותר – אך הרבה יותר קל לתפעול. את סוכך המסך ניתן לייצר מרשת חצי שקופה, בד דראלון או מבד שימשונית (המזכיר את ה-PVC).

 

סיכום

לסיכום, סוכך מסך הוא פתרון טוב למי שבעל החיים שלו מעביר שעות רבות מחוץ לבית. לפרטים נוספים על סוככי מסכך – פנו למשווק מורשה בתחום.

מגן שמש

 

אולי יעניין אותך גם