חיפוש

האם מדביר עובד 24/7?

קמתם בבוקר, יצאתם לחצר שלכם וגילתם זוג מכרסמים לא מוכר? סבירות גבוהה שהדבר הראשון שתעשו, מיד אחרי שתיכנסו במהירות חזרה אל הבית שלכם, יהיה להתקשר אל מדביר. כשזה קורה בבוקר או בצהריים לא אמורה להיות בעיה, אבל כשאתם סובלים ממזיק מסוים בשעות לא שגרתיות, כאן כבר העניין נהיה מורכב יותר. חולדה שלא מאפשרת לכם להירדם או מתקפת פרעושים חמורה – האם מדביר עובד 24/7 עבורכם? 

 

עבודת המדביר

מדביר הוא אחד מבעלי המקצוע שיכולים לסייע לשיפור איכות החיים שלכם בצורה המוכחת ביותר. העבודה של המדביר פשוטה – למגר או להרחיק מזיקים שונים, שצצים במקומות שבהם אינם היו אמורים לצוץ, על ידי שימוש באמצעים שונים. מדביר מוסמך עובר הכשרה מתאימה, שלאחריה הוא יכול להתחיל לצבור ניסיון תעסוקתי, הכולל הדברה על ידי כלים שונים.

אם הזמנתם פעם, ממש מזמן, מדביר אל הבית שלכם, וודאי ראיתם אותו עם כלי ריסוס, באמצעותם הוא ריסס חומר כימי כדי למגר את המזיקים. כיום המדבירים עובדים באמצעות מגוון שיטות ייחודיות, המותאמות למקום בו הם צריכים להדביר ולמזיק אותו הם צריכים למגר. חלק גדול מסוגי ההדברות שקיימות כיום הן הדברות ירוקות, שאינן פוגעות בסביבה.

 

מדביר מסביב לשעון – יתרון משמעותי

החוק לא קובע שמדביר חייב לעבוד מסביב לשעון 24/7. מדביר יכול להיות שכיר בחברת הדברות, או כזה שמנהל עסק הדברות בעצמו. הוא אכן כפוף לרגולציה מסוימת, אך הוא אינו מחויב לעבוד בשעות מסוימות, כך שהמדביר יכול לקבוע את שעות העבודה של עצמו או לברר אותן לפני שהוא מתחיל לעבוד בחברה מסוימת בתור שכיר.

למרות זאת, מדביר שעובד 24/7 מעניק יתרון עצום ללקוחות שלו. שירותי הדברה שפועלים במשך כל היום כוללים משמרות של מדבירים לרוב, אך מאפשרים ללקוח לקבל פתרונות הדברה מידיים למזיקים שצצים משום מקום, בשעות הכי לא צפויות.

 

מיהו מדביר?

אם אתם מחפשים מדביר, מתוך הבנה שתוכלו ליצור עימו קשר גם במקרים עתידיים, חשוב מאוד שתבינו תחילה האם המדביר שיצרתם איתו קשר אכן מדביר. החוק קובע שמדביר הוא מי שפועל עם רישיון בתוקף מטעם רשות הטבע והגנים, שמתקבל לאחר מעבר קורס מקצועי.

 

השלב הראשון בחיפוש אחר מדביר

אחרי שביררתם שהמדביר איתו אתם רוצים לעבוד הוא אכן מדביר לפי חוקי המדינה, מוטב לברר האם הוא עובד 24/7. מציאת מדביר איכותי, או עסק המספק שירותי הדברה איכותיים, למשך כל שעות היממה, תאפשר לכם להיות עם ראש שקט ולדעת שבעת מקרי חירום תמיד יש למי להרים טלפון.

 

סיוע מקצועי 24/7

עבודת המדביר היא לא העבודה הקלה ביותר. היא מצריכה חשיבה, הבנה של הסיטואציה, שירותיות כלפי הלקוח והבאת תוצאות בשטח. אם אתם מחפשים מדביר איכותי, שימו לב לזמני העבודה שלו, על מנת שתוכלו לקבל סיוע מאיש מקצוע 24/7.

מדביר מוסמך

 

 

אולי יעניין אותך גם

לעצב אתר אינטרנט
כללי
איך מומלץ לעצב אתר של וטרינר?

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט מעוצב וידידותי למשתמש הוא חיוני לכל עסק, כולל מרפאות וטרינריות. אתר אינטרנט משמש כחלון ראווה וירטואלי, ומציע ללקוחות פוטנציאליים

קרא עוד »
אוכל לכלבים
כללי
אוכל בריא לכלבים

מי שמגדל כלב בבית, מוצא את עצמו לא פעם תר אחר אוכל בריא לכלב שלו. מדובר בתהליך שמצריך היכרות עם הערכים התזונתיים שקיימים ברכיבים השונים

קרא עוד »