חיפוש

דוקרנים נגד יונים – המדריך המלא

סובלים מיונים במרפסת או בחצר הבית שלכם? מעוניינים להרחיק אותן אבל לא יודעים איך לעשות זאת מבלי אמצעים כימיים? מצאנו את הפתרון המושלם – דוקרני ליונים. דוקרנים ליונים הם הפתרון האידאלי להרחקת יונים לצמיתות, וזאת עם מעט מאוד מאמץ ומבלי לפגוע בכם אם ביונים. הנה המדריך המלא לדוקרנים נגד יונים.

 

מה זה דוקרנים נגד יונים?

דוקרנים נגד יונים נחשבים לשיטה ההומנית והאפקטיבית ביותר להרחקת יונים, וזאת מבלי לפגוע בהן כלל. למעשה מדובר בהתקנת קוצים קהים במקומות אליהם מגיעות היונים לקנן או נמצאים באופן כללי. הדוקרנים הינם קהים על מנת לוודא שהיונים אינן נפגעות ואינן נחתכות מהם, אלא רק נוצר אי נוחות עבורן ובכך מורחקות. הדוקרנים לא מאפשרים ליונים לשהות במקום או לקנן בו בנוח.

 

איך דוקרנים נגד יונים מרחיקים יונים?

כאמור, מטרת הדוקרנים היא ליצור אי נוחות ליונים מבלי לפגוע בהן פיזית. הדוקרנים גורמים למקום שבו נמצאות ומקננות היונים בדרך כלל להרגיש אי נוחות, היות ומדובר במשטח שאינו חלק, ובכך למעשה היונים מורחקות ולא ישובו לאותו המקום. דוקרני נגד יונים הוכחו כשיטה היעילה ביותר להרחקת יונים ורבים בוחרים בה. דוקרנים מוכחת כשיטה שהעלות שלה נמוכה מאוד לעומת התועלת.

 

איפה מתקינים דוקרנים נגד יונים?

דוקרנים נגד יונים יש להתקין במקום אסטרטגי ונכון על מנת למנוע מהם לשוב. לרוב יהיה צורך באיש מקצוע אשר ידע לקבע את הדוקרנים במקום המתאים ביותר. כדאי להתקין את הדוקרנים באופן שאינו מאפשר ליונים את היכולת לחזור.

 

איזה סוגי דוקרנים קיימים?

ישנם שני סוגי דוקרנים – פלסטיק ונירוסטה. בעוד פלסטיק נחשב לפתרון זול ויעיל, הוא אינו עמיד כמו הנירוסטה שתחזיק עד ל-12 שנים ואינה נשחקת במהירות. יתרון נוסף של דוקרני נירוסטה הוא שהיונים לא יכולים ללכת בין הדוקרנים ולכן מדובר בפתרון יעיל יותר.

 

איך מתקינים דוקרנים נגד יונים?

התקנת דוקרנים להרחקת יונים הינה פשוטה היות וכאשר תרכשו אותם כל שיהיה עליכם לעשות הוא למקם אותם במקום הנכון ולהצמיד אותם באופן עמיד. מומלץ להיעזר באיש מקצוע להתקנת הדוקרנים כך שיוודא שהדוקרנים אכן יתנו לכם מענה מלא.

 

כמה יעלה לי להתקין דוקרנים נגד יונים?

מחיר התקנת דוקרנים להרחקת יונים הינו זול ונע בין 80-100 שקלים למטר רץ. יש לקחת בחשבון כי במידה ויש צורך בעבודה בגובה באופן שמצריך שימוש במנוף או סנפלינג, המחיר עלול להגיע לעד 2,500 שקלים. כדאי לקחת הצעת מחיר אישית לפני ההתקנה.

 

לסיכום – קבלו את המדריך המלא להרחקת יונים באמצעות דוקרנים

דוקרנים נחשבים לפתרון היעיל וההומני ביותר להרחקת יונים בכך שגורם להן אי נוחות. מדובר בפתרון זול וארוך טווח אשר ימנע מכם מטרד למשך שנים. את הדוקרנים יש להתקין במקום ובאופן נכון ומומלץ להיעזר באיש מקצוע.

דוקרנים נגד יונים

אולי יעניין אותך גם

לעצב אתר אינטרנט
כללי
איך מומלץ לעצב אתר של וטרינר?

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט מעוצב וידידותי למשתמש הוא חיוני לכל עסק, כולל מרפאות וטרינריות. אתר אינטרנט משמש כחלון ראווה וירטואלי, ומציע ללקוחות פוטנציאליים

קרא עוד »
אוכל לכלבים
כללי
אוכל בריא לכלבים

מי שמגדל כלב בבית, מוצא את עצמו לא פעם תר אחר אוכל בריא לכלב שלו. מדובר בתהליך שמצריך היכרות עם הערכים התזונתיים שקיימים ברכיבים השונים

קרא עוד »