חיפוש

בייבי רונאלדו – 2 נעלי ספורט לתינוקות

החלום הכי שכיח אצל זוגות שטרם הפכו להיות הורים, הוא שכאשר ייולדו להם ילדים הם יוכלו להלביש אותן כמוהם בדיוק, אם האימא עם חולצה וורודה וג'ינס אז גם התינוקת שלה תולבש בהתאם. או אם האבא לובש חולצה מכופתרת בצבע מסוים ומכנס ג'ינס קצר, אז הוא ילביש את הילד שלו בדיוק אותו דבר. היום, חברות רבות בארץ ובעולם, מציעות בגדים ונעלים תואמים במגוון מידות כך שכל המשפחה יכולה להתלבש אותו הדבר.

 

"מיני מוני, מיני מוני מי יכול לעשות כמוני…"

מגיע שלב שבו הילדים שלנו הקטנטנים מתחילים לחקות אותנו, הם רוצים להיות אנחנו, זה בא לידי ביטוי בדיבור שלהם, בתנועות הגוף שלהם, בלבוש שלהם וכו'. דוגמא קלאסית לכך היא – ילדה קטנטנה שעוד לפני שהתחילה לדבר, רוצה לענוד תכשיטים כמו אימא שלה או שהיא מנסה ללכת עם נעלי העקב של אימא שלה.

לא רק אצל הבנות, גם אצל הבנים, הבנים רואים את אביהם נועל נעלי ספורט, הם רוצים כזאת בדיוק אותו הדבר, בדיוק! מזל שאפשר לממש להם את הרצון די בקלות ובמחיר נוח לכל כיס. נעלי ספורט לתינוקות מגיעות במגוון מידות כך שמגיל ממש מוקדם, אפשר למצוא לתינוק/ת נעלים במידתם.

 

לא קונים סתם, קודם כל בודקים

ההיצע בתחום נעלי ספורט לתינוקות ולילדים הוא גדול מאוד, בנוסף, היום אפשר להזמין מחוץ לארץ במחירים ממש נמוכים מאלו שבארץ. יחד עם הרצון למצוא נעל שהיא במחיר נמוך, חשוב לזכור שלא מתפשרים על נוחות בפרט בנעלים שמיועדות לתינוקות.

כפות הרגליים של התינוקות שלנו חייבות לקבל את התמיכה הראויה לעמידה יציבה, להליכה חופשית, לריצה, לקפיצה ובכלל לתזוזה ועם כל התמיכה הן חייבות לספק גם את הגמישות ואלסטיות לתזוזה רכה יותר. נעלים שמיועדות לקהל התינוקות, מוכרחות להעניק את כל סל הדברים האלה בזוג נעליים אחד, ולכן בודקים לפני שקונים, הולכים לחנות מודדים לקטנטנים ונותנים להם כמה דקות עם הנעליים כדי לבדוק האם נוח להם באמת.

 

עכשיו הילד יכול לשחק כדור רגל

מהרגע שמצאתם את אשר חיפשתם וקניתם לקטנטנים שלכם את הנעל הטובה ביותר, והם מאושרים עד הגג זהו בדיוק הזמן הנכון ללמד את הבנים לבעוט בכדור בדיוק כמו רונאלדו! או לחילופין ללמד את הילדה לשחק טניס כמו סרינה וויליאמס האדירה. מה שלא תקנו או שתבחרו, הכי חשוב ששימחתם את הקטנטנים שלכם והענקתם להם את הטוב ביותר עבור יציבה איתנה.

 

לסיכום

בהרבה מאוד חנויות ניתן למצוא נעלי ספורט לתינוקות במגוון דגמים ועיצובים, בגלל שנעלים לתינוקות מיועדות למי שטרם יודע לשרוך שרוכים, הנעליים מגיעות עם סגירת סקוץ' נוחה ואפשר ללמד את הקטנטנים שלנו כיצד לסגור אותם במידה והם נפתחים וכך גם לתת להם את התחושה שהם עצמאיים ויכולים לפתור בעיות לבד.

נעלי תינוקות

אולי יעניין אותך גם

לעצב אתר אינטרנט
כללי
איך מומלץ לעצב אתר של וטרינר?

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט מעוצב וידידותי למשתמש הוא חיוני לכל עסק, כולל מרפאות וטרינריות. אתר אינטרנט משמש כחלון ראווה וירטואלי, ומציע ללקוחות פוטנציאליים

קרא עוד »
אוכל לכלבים
כללי
אוכל בריא לכלבים

מי שמגדל כלב בבית, מוצא את עצמו לא פעם תר אחר אוכל בריא לכלב שלו. מדובר בתהליך שמצריך היכרות עם הערכים התזונתיים שקיימים ברכיבים השונים

קרא עוד »