חיפוש

איפה קונים כלבים גזעיים?

אנשים רבים המעוניינים לקנות כלב גזעי יודעים כמה הדבר יכול להיות מסובך ואף מסוכן. התעשייה של גידול הכלבים הגזעיים היא לעיתים רבות מושחתת ולא מוסרית בכל הקשור לגידול ולהרבעה של כלבים אלו, ומי שבאמת אוהב כלבים ומוכן להשקיע בהם את כולו, לא מוכן לתת יד לדבר הזה. לכן, כאשר מחפשים לקנות כלבים גזעיים, צריך לבדוק היטב היכן אתם קונים אותם.

 

איפה ניתן לקנות כלב גזעי?

מחפשים צ'יוואווה, פודל או שיצו? אצל אביב הדר כלבים זעירים, תוכלו למצוא את כל הסוגים של הכלבים הזעירים הגזעיים. אביב הדר, מציע לכם לקנות כלב גזעי, קטן וחמוד על פי הסוג שאתם אוהבים, ומבטיח לכם כי הכלבים האלו, מהיום שנולדו, היום עטופים בחום ואהבה על ידיו ועל ידי הצוות המקצועי והמסור שלו.

לכל גזע הוא מעניק שטח מחייה נפרד עם התנאים המתאימים והטובים ביותר עבורו, כך שתוכלו להיות בטוחים שהכלב גדל בסביבה הטובה ביותר עבורו עד שהגיע אליכם.

 

בתי גידול לכלבים גזעיים

אז מה כל כך מיוחד בבתי הגידול האלו ולמה כדאי לקנות דווקא שם כלב גזעי? בבתי הגידול האלו, תוכלו להיות בטוחים שהכלבים נולדו ללא התעללות ובדרכים לא מוסריות רק על מנת להגדיל את הרווח האישי של בעל המקום. בבתי הגידול האלו, ישנם אנשי מקצוע כולל וטרינרים, שעזרו לגדל את הכלבים מיום היוולדם ועד הרגע שנקנו על ידי לקוחות מאושרים.

 

מה בתי הגידול מציעים לכם?

יתרון נוסף וגדול מאין כמוהו לקניית כלב גזעי מבית גידול ייחודי לכלבים גזעיים קטנטנים, הוא הליווי הצמוד שתקבלו לאחר הקנייה. אצל אביב הדר למשל, המחיר שתשלמו כולל בתוכו סל מתנות עם הדרכה לגידול הכלב, מיטה, רצועה ועוד שלל מתנות שיעזרו לכם ולכלב להתאקלם מהר בבית החדש. בנוסף לכך, תקבלו ייעוץ ושירות מהיר עם זמינות שאין דומה לה מהווטרינר הראשי בבית הגידול שלהם.

 

בקניית כלב גזעי אסור להתפשר

אם אתם מתכננים לקנות כלב גזעי, בטח כבר הבנתם שהמחיר הוא לא זול במיוחד ואתם הולכים לקראת הוצאה גדולה. לכן, כאשר זה מגיע לרגע האמת, לא מומלץ להתחיל לחסוך על הדברים הקטנים וכדאי להבין שההשקעה החד פעמית בכלב, גם אם היא גדולה יותר ממקומות אחרים שמציעים לכם מחיר יותר זול, יכולה להיות משתלמת בעתיד שלכם עם הכלב.

כלבים גזעיים שאינם מגיעים ממקומות שאפשר לסמוך עליהם, הרבה יותר פגיעים למחלות וסיבוכים אשר גוררים איתם ניתוחים מסובכים ויקרים הרבה יותר. לכן, מעבר לבעיות המוסריות הרבות שיש בעולם הכלבים הגזעיים, מי שמתכנן לקנות כלב גזעי, ראוי שיעשה זאת במקומות מסודרים וחוקיים כמו אצל אביב הדר, שיתנו לו תמיכה וייעוץ כיצד לגדל את הכלב שלו כראוי על מנת למנוע התעללות שנובעת מחוסר הבנה וידע.

כלבים גזעיים

אולי יעניין אותך גם