חיפוש

איפה כדאי לקנות עגילי יהלום?

עגילי יהלום זה החלום של כל אישה מאז שהיא בחורה צעירה (טוב נו, אחרי טבעת יהלום). אם אתן בשלב של להגשים את החלום הכה נחשק הזה, אנחנו כאן כדי לתת לכם רשימה של החנויות המובילות והמומלצות ביותר כדי לבצע את הרכישה הכה משמעותית הזו.

חשוב לציין כי כל החנויות הללו מחזיקות בתעודות גמולוגיות אשר מאפשרות לעשות ולידציה ולוודא כי היהלומים אכן איכותיים, וכן ניתן לוודא מה המאפיינים של כל יהלום ויהלום אותו אתן בוחרות. אז הנה הרשימה שתעזור לכן להגשים את החלום שלכן ולצאת מרוצות ומסופקות מהרכישה.

 

JB-Jewelers

JB עגילי יהלומיםם זו אחת החנויות המובילות בתחום מכירת תכשיטי יוקרה איכותיים, אשר המובילים בהם הם תכשיטים אשר משובצים בהם יהלומים בעלי מאפיינים שלא ניתן לטעות בהם. החנות ממוקמת בכיכר המדינה ויש לה גם אתר מקוון, ובאמצעותו תוכלו להתרשם מהמגוון הכה מרשים שיש לחנות להציע.

קולקציות התכשיטים המוצעים בחנות למעשה הם תוצר של עבודת יד מוקפדת, בעיצוב ובייצור בלעדי. מאחורי כל עיצוב תכשיט עומדת תשוקה רבת שנים ואהבה ליופי, לדמיון וליצירתיות ובעיקר האהבה להעניק, לרגש ולחדש כל פעם מחדש. תכשיטי המותג מיועדים לחגוג ציוני דרך אישיים, אירועים זוגיים ומשפחתיים, שמחות קטנות וגדולות ורגעים של אושר.

עגילי יהלום

Pasani

רשת פדני היא רשת התכשיטים ושעוני היוקרה מהמובילות שניתן למצוא בישראל. בחנויות הרשת ניתן למצוא עיצובים וקולקציות תכשיטים באיכויות הגבוהות ביותר ובסטנדרטים בינלאומיים. בחנויות הרשת ניתן למצוא את מותגי שעוני היוקרה של פאטק פיליפ, קרטייה, שאנל, פנראיי, פיאג'ה, ברייטלינג, ייגר לה קולטה, בולגרי שעונים ותכשיטים, לנגה ופיאג'ה. יחד עם זאת, ניתן למצוא עגילי יהלום איכותיים.

 

Diamond House

חברת דיימונד האוס היא חברה לעיצוב, ייצור ושיווק תכשיטים הממוקמת בבורסה ליהלומים ברמת גן. במסגרת החנות ניתן למצוא תכשיטים, ביניהם עגילי יהלומים, ברמה גבוהה. בחנות למעשה ניתן גם להזמין תכשיטים בעיצוב אישי.

עגילי יהלום

Green Diamonds

אם אתם מעוניינים לרכוש יהלום שאינו יהלום טבעי אלא יהלום מעבדה, אתם יכולים לפנות לאתר של גרין דיימונס ולמצוא מגוון רחב של יהלומים אמיתיים ואיכותיים שמיוצרים בתנאי מעבדה ולא בתנאי העיבוד של כדור הארץ. הייתרון של בחירת עגילי יהלום שמיוצרים במעבדה הוא היכולת לקבל מוצר יוקרתי במחיר פחות משמעותית ממחירי יהלום טבעיים אשר נכרים במכרות פחם במדינות זרות שאינן ישראל, לרוב בתנאי עבדות. לדעתנו, זו אופציה מצוינת לקנות יהלומים אמיתיים ואיכותיים, אך לא טבעיים.

 

GOLDIAM

GOLDIAM היא חברה אשר מספקת מגוון רחב של מוצרי יהלומים. הסחורה של החברה משווקת דרך בורסת היהלומים בישראל ונמכרת גם בארצות הברית, באירופה ובמזרח. בהתאם, ניתן למצוא בחנות מגוון עגילי יהלום איכותיים.

 

לסיכום

אם אתם מעוניינים לרכוש עגילי יהלום אנחנו ממליצים לכם לפנות לאחת החנויות המצוינות אשר נמצאות ברשימה ולהתרשם מהסחורה שהן מציעות.

עגילי יהלום

אולי יעניין אותך גם

לעצב אתר אינטרנט
כללי
איך מומלץ לעצב אתר של וטרינר?

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט מעוצב וידידותי למשתמש הוא חיוני לכל עסק, כולל מרפאות וטרינריות. אתר אינטרנט משמש כחלון ראווה וירטואלי, ומציע ללקוחות פוטנציאליים

קרא עוד »
אוכל לכלבים
כללי
אוכל בריא לכלבים

מי שמגדל כלב בבית, מוצא את עצמו לא פעם תר אחר אוכל בריא לכלב שלו. מדובר בתהליך שמצריך היכרות עם הערכים התזונתיים שקיימים ברכיבים השונים

קרא עוד »