חיפוש

אילו מוצרים ניתן לקנות בחנות חיות לחיות המחמד שלכם?

משפחות רבות כוללות גם חברה נוספת – חיית המחמד, בין אם הולכת על ארבע, בעלת כנפיים או זוחלת או שוחה באקווריום.

עבורן אנחנו מוכנים לעשות המון! נחפש את המזון המתאים ביותר, נפנק בצעצועים מגניבים ובתכשירים מפנקים.

אז אילו אופציות בעצם קיימות בפנינו?

 

בדקו את חנות החיות!

כפי שתוכלו לגלות לאחר שיטוט באתרם של מגה פט חנות חיות באר שבע, עולם המוצרים לחיות רחב ומעניין ביותר. בעלי הכלבים, החתולים, הציפורים, הדגים, המכרסמים והזוחלים יוכלו לגלות עולם שלם של מוצרים מומלצים – החל ממזון וחטיפים, דרך מוצרי הדברה והיגיינה, ועד לצעצועים ופינוקים שונים.

 

מזון וחטיפים

מזון עבור חיות המחמד חשוב מאוד, לא רק על מנת להשביע אותן. איכות המזון של הכלב, לדוגמה, קובעת גם את בריאותו הפיזית ובריאותו הנפשית, משפיעה על האנרגיה שלו ועוזרת לו להימנע ממחלות.

בחירת המזון לא כוללת רק בחירה של סוג וכמות, אלא גם עיסוק בשאלות כמו סוג הערה ומיקום פינת ההאכלה בבית – בחנות החיות, תוכלו להתייעץ על תחומים אלה ולבחור את המוצר הטוב ביותר עבור חיית המחמד שלכם ושלכן.

 

חשיבותם של הצעצועים

"המשחק הוא חוויה, צורה יסודית של הדרך לחיות" – אמר רופא הילדים דונלד ויניקוט, וצדק! אולם כידוע לא רק בני האדם משחקים, אלא גם בעלי החיים. בעלי חיים משחקים על מנת לפתח כישורים חברתיים, לפרוק אנרגיה, לאמן את חושיהם החשובים, וכמובן ליהנות. המשחק הוא גם דרך מצוינת ליצור חיבה וקשר עמוק בין הבעלים לחיית המחמד!

 

אלו צעצועים נוכל לקנות לחיית המחמד שלנו?

האפשרויות רחבות! עבור כלבים תוכלו למצוא כדורים, מוצרי זריקה (לדוגמה, צלחת מעופפת) ושטיחי הרחה. חתולים ייהנו משטיחי הרחה גם כן, וגם מפעמונים או בובות שניתן לנעוץ בהן את ציפורניהם.

אך לא רק כלבים וחתולים משחקים! מגוון של צעצועים תוכלו למצוא גם בעבור מכרסמים (גלגל ריצה, לדוגמה) ובעלי כנף.

 

מוצרי היגיינה

בחנות החיות תוכלו למצוא גם מוצרים שנועדו לסייע לכם לשמור על ההיגיינה והבריאות של חיית המחמד שלכם, למשל – תכשירים ותרסיסים לשימוש כנגד פרעושים, קולר נגר קרציות וכדומה. מצורים אלו חשובים על מנת לסייע לכם לשמור על איכות החיים של הכלב, וכמובן על בריאותו.

 

"הפינה שלהם בבית"

למעוניינים להשקיע בפינה מיוחדת ונפלאה עבור חיית המחמד, תמצאו אפשרויות מרובות בחנות החיות – לכלבים וחתולים תוכלו למצוא מיטות (פרוותיות, חלקות או מפלסטיק) ואפילו מזרנים אורטופדיים. כמובן שבעבור כלבים תוכלו למצוא גם סוגים שונים של מלונות.

עבור מכרסמים, זוחלים וציפורים תוכלו למצוא סוגים שונים ומגונים של כלובים, חלקם מאובזרים בצעצועים שונים. עבור תוכים "האכלת יד", תוכלו למצוא גם סטנד במגוון עיצובים שניתן למקם היכן שתבחרו.

 

השקיעו באהבה

חיית המחמד שלכם היא חלק מהמשפחה, השקיעו בה באהבה – במזון, ברכוש נוסף, בפינה חמה בבית והכי חשוב – בחיבוק אוהב.

חנות

 

אולי יעניין אותך גם