חיפוש

אוכל בריא לכלבים

מי שמגדל כלב בבית, מוצא את עצמו לא פעם תר אחר אוכל בריא לכלב שלו. מדובר בתהליך שמצריך היכרות עם הערכים התזונתיים שקיימים ברכיבים השונים שנמצאים באוכל היבש של הכלבים. החלטנו להוציא מדריך מעמיק בתחום, כדי להעלות את המודעות בנושא. כך שבעצם יתאפשר לכל אחד להכיר את האוכל הבריא לכלבים ולהבין איך אפשר לזהות אותו בקלות.

 

מה זה אוכל בריא לכלבים?

כשאנחנו אומרים שיש דבר כזה "אוכל בריא לכלבים", אנחנו מתכוונים לסוג מסוים מאוד של מזון יבש. כלומר, הכוונה למותגים שמציעים אוכל שיש בו רכיבים איכותיים בכמויות מספקות. נציין תחילה כי יש לא מעט שקי אוכל לכלבים שמכילים כמות גדולה של פחמימה (בדרך כלל אורז או תפוחי אדמה). הפחמימה היא חשובה, משום שהיא מעניקה אנרגיה, אבל הנוכחות שלה צריכה להיות מינימלית. שכן, חשוב מאוד שיימצאו בשק האוכל גם הרכיבים התזונתיים הבאים:

  • סידן
  • חלבון
  • וויטמינים

מזון בריא לכלבים

איך תוכלו למצוא את האוכל הבריא לכלב שלכם?

אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים באוכל הבריא ביותר עבור הכלב שלכם, עליכם לבדוק את הערכים התזונתיים שמופיעים על גב האריזה של האוכל הנבחר. נניח שבחרתם במותג האוכל האהוב והאיכותי מונג, עליכם להסתכל על הטבלה שמופיעה מאחור ולראות מה היא כמות החלבון שקיימת בשק האוכל הנבחר.

נציין בפניכם כבר מעכשיו ששקי האוכל של מונג נחשבים לאיכותיים ביותר, כך שניתן להשוות את הערכים שלהם עם שקי אוכל אחרים ולראות את ההבדל. אם אתם לא רוצים להסתבך בחיפושים, כדאי שתדעו שבחירה בשק אוכל של מונג תאפשר לכם להיות בטוחים כי בחרתם באוכל בריא עבור הכלב.

 

למה חשוב להעניק לכלב שלכם אוכל בריא?

יש חשיבות גבוהה מאוד בהענקת אוכל בריא לכלב שלכם. שכן, הכלב, בדומה לנו, בני האדם, צריך  לקבל אוכל מזין שיאפשר לו להתפתח. אי מתן אוכל איכותי שמכיל את הערכים התזונתיים שצוינו לעיל, עשוי להוביל לצערנו להתפתחות של מחלות קשות בכבד, בכליות ובאזורים אחרים בגוף.

כֶּלֶב

מתלבטים לגבי הטעם המתאים לכלב שלכם? יש לכך פתרון פשוט!

אתם יודעים כעת כי עליכם לבחור במותג איכותי או לערוך בירור מעמיק אודות הערכים התזונתיים שמופיעים על גבי האריזות השונות שנמצאות בחנות החיות שבקרבת מקום. אך לא בטוח שאתם יודעים איזה טעם יהיה האהוב ביותר על הכלב שלכם. יש לנו הצעה פשוטה ליישום שתביא לפתרון. עליכם לפנות אל מי שמעניק לכלב שלו אוכל מאותו מותג ולבקש ממנו טעימה. כך תוכלו לברר אם הכלב אוהב את הטעם או שצריך לנסות טעם אחר.

 

לסיום

אפשר למצוא בקלות אוכל בריא לכלבים, רק צריך לדעת איך עושים זאת. אתם יכולים להיות בטוחים שיש בידיכם את הדרך הנכונה, כך שנותר לכם רק ליישם אותה ולמצוא את המזון הבריא והטעים ביותר עבור הכלב שלכם.

אוכל לכלבים

אולי יעניין אותך גם

לעצב אתר אינטרנט
כללי
איך מומלץ לעצב אתר של וטרינר?

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט מעוצב וידידותי למשתמש הוא חיוני לכל עסק, כולל מרפאות וטרינריות. אתר אינטרנט משמש כחלון ראווה וירטואלי, ומציע ללקוחות פוטנציאליים

קרא עוד »